Hoelang na miskraam hcg uit je lijf?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Laratje, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Dag dames,

Op 27-5 ben ik bevallen van onze dochter.
    Op 27-7 heb ik na een menstruatie een mirenaspiraal laten plaatsen. Vorige week donderdag ben ik weer ongesteld geworden en ben dat nu nog steeds :$
    Het is al 9 dagen gelijkmatig verdeeld...lijkt nog geen einde aan te komen.. Nu ben ik vanmiddag een groot stolsel of iets dergelijke verloren. Ik schrok er behoorlijk van, zulke stolsels heb ik na mijn bevalling niet eens gehad. Het eerste wat in me opkwam was een miskraam.
    Ik heb een test gedaan maar deze was negatief.

Nu dus mijn vraag hoelang het duurt voor hcg uit je lijf is en of het wel mogelijk is dat het een miskraam was?

Op internet vind ik weinig foto's van vroege miskramen dus heb geen vergelijk. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bedankt alvast!

2. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier nog weken na de miskraam positieve zwangerschapstesten in handen. Ook al waren de vruchtjes al lang gestopt met groeien. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het bij jouw om een miskraam gaat als je negatief test zo kort erop. Hopelijk heb je er wat aan.

3. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Begrijp ik nu dat dit de eerste keer is dat je ongesteld bent na de bevalling? Of lees ik verkeerd? Want de eerste keer kan wel eat heftiger zijn namelijk.

Meestal kan het wel even duren voor het hormoon eruit is, niet direct in elk geval.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Als de test negatief is zal het waarschijnlijk geen miskraam zijn geweest. Misschien dat deze menstruatie nu wat heftiger is vanwege het plaatsen van de mirena? In combinatie met de bevalling? (Ik roep maar wat natuurlijk)

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Nee is 2e keer.

Netjes 4 weken na start vorige menstruatie, zoals voorheen.
    Vorige menstruatie was ook hetzelfde als voor de zwangerschap!

Heb trouwens nooit zulke stolsels gehad!
    Ik heb eventueel een foto 😁

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Na mijn MA had ik na 2 weken nog steeds een licht positieve test...

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ik denk dat het geen miskraam is geweest, want meestal zit hcg nog wel even in je lijf... Soms ben je gewoon wat heftiger en denk inderdaad zoals iemand al zei combi met mirena en bevalling....

8. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Bij mij was het snelste na 8 dagen weg, de langste ruim twee weien. Ik denk ook niet dat het een miskraam was, hcg heeft best een lange halveer tijd en zal dus nog meestal aanwezig zijn als je de vrucht verliest.

9. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vind het gewoon maf. Na de brvalling was het grootste stolsel de helft van deze... En 2-2,5 gevloeid. Na het stoppen met BV 4 weken later weer menstruatie en nu weer 4 weken later. Dus lijkt meteen weer regelmatig. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

10. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan heel erg verschillen. Bij mijn eerste miskraam had ik na 3 weken pas een negatieve test. Bij de 2e miskraam had ik na 1 week geen positieve test meer. En bij de laatste miskraam had ik na 3 dagen al geen positieve test meer. Inmiddels ben ik niet meer ongesteld geworden en opnieuw zwanger.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hangt er wat vanaf hoe lang je zwanger bent (geweest)
    Ik heb een keer gehad dat er na 2 weken nog steeds hcg van 38 was. Ook een keer ineens een negatieve test en daarna pas de afdrijving van het vruchtje.

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hmm wel mogelijk dus.
    Ben benieuwd wat mijn verloskundige zegt, die heb ik gemaild.

Gefeliciteerd snowwhite! Spannend zeg!

13. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ter aanvulling,
    Gisteren rond 13.30 dat verloren en menstruatie lijkt nu op dag 10 ten einde... Nog een heel klein beetje bruin.

Deel Deze Pagina