seks na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door angel1984, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    hallo iedereen,

ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe de eerste keer bij jullie is gebeurd. Je vindt er weinig over op het internet, daarom mijn vraag en ik ben gewoon heel nieuwsgierig... :oops:

Ik heb het op 3 weken terug gedaan, ik had geen last van mijn knip maar wel van een vaginale droogte, dat echt wel pijn deed. Ik neem nu wel de pil cerazette dus ik denk dat die droogte daar ook wel van komt. Maar door die pil te gebruiken heb ik nu tussentijdse bloedingen dus van seks is er nu weer geen sprake meer... Voila dat is mijn verhaal, ik ben beniewd hoe het bij jullie was...

Groetjes

Angel

2. joyce

joyce Bekend lid

nou bij mij deed het wel pijn ook als ik opgewonden was het leek wel of het daar dicht zat :oops: ,
    hoop dat het beter wordt zal ook wel komen door de spanning was toch best wel eng ( zat alles samen te spannen ).

3. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hier ook een pijnlijke ervaring..en moet zeggen dat het nog steeds niet pijnvrij is...

4. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    ik moet er nog niet aan denken whaha durf echt niet

5. Hester

Hester Niet meer actief

Hier was alles 3 wk na de bevalling weer precies zoals ervoor :)

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wij pas na 10 weken...
    en het deed zo“n zeer dat het was alsof ik opnieuw aan het bevallen was hahaha (geintje). nee het deed echt erg zeer. het leek alsof het van binnen nog helemaal opgezet was en daarbij deed mijn inwendigehechting nog steeds erg veel pijn. voor mij dus geen positief verhaal, maar goed alles went zeggen ze ;)

7. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hier geloof ik al na 2 weken.

geen pijn gevoeld alleen wat onprettig gevoel door inwendige hechtingen die blijkbaar nog niet waren opgelost.

uiteraard niet als beest tekeer gegaan ;)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij ons wel een week of 10, ook vanwege een ontstoken hechting. Maar toen was het echt niks, deed pijn, verloor bloed en melk en t was gewoon echt niks. Pas na 8 maanden, toen ik stopte met de borstvoeding, is het weer als vanouds geworden.

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Wij na 2-3 weken, mocht eigenlijk nog niet zolang ik nog bloedingen had, maar de zin was zooooo groot, konden er beiden niet meer aan weerstaan..

Niks van pijn, maar heb dan ook een keizersnede gehad..

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Had na een dag of zes alweer zin :oops:
    Maar na drie weken hebben wij weer als vanouds lekker gevreeen ;)
    Tip voor als je bv geeft, BH aanhouden ;)

11. Esin

Esin Niet meer actief

De eerste 15 weken heb ik niks gedaan...

Ik bloede ook nog en vind het dan erg onrein om dan sex te hebben...

12. wij ook na 2 weken. maar was eigenlijk niet te doen.. t leek indd. of het dichtzat en heel droog.. dus dat was geen pretje.. daarna maar even een ruime week gewacht en toen ging het beter.

13. Female

Female Niet meer actief

Hoi.
    Ik was niet gescheurd of geknipt.
    Ook maar heel kort gevloeid.
    Na 2 weken alweer gevreeen. Ging gewoon goed en geen pijn.
    Ik neem al sinds 5 dagen na de bevalling cerazette en had in het begin ook heel veel doorbraakbloedingen. Nu niet meer. alhoewel ik afgelopen week (na 2 mnd niets) ineens weer een paar dagen bloedverlies had...

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik moest er echt de eerste drie maanden niet aan denken en dat terwijl ik helemaal niet zo`n zware bevalling heb gehad.

Kus van Senna

15. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier na 3 weken, maar sinds een maand kan ik er weer van genieten zonder dat het pijn doet. Heb een knipje gehad, maar had er met de sex nog best wel last van.

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij hebben binnen 2 weken alweer gesext en ik vond het best lekker :oops: :D . Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen al niet meer bloedde en ik ben ook niet uitgescheurd of ingeknipt. Ik was idd wel wat droger (omdat ik toen nog borstvoeding gaf).

17. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wij hebben na 4 weken weer sex gehad. Was ook bang dat ik last zou hebben van mijn hechtigen, maar gelukkig niet. Eerder idd ook van dat het wat droger was. Maar dat gevoel wordt nu wel steeds minder... :). De 1ste keer vond ik een betje stuntelig, net alsof het echt je eerste keer is haha. Maar het gaat steeds beter :)!

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Na 2 weken seks gehad, vloeide amper en was niet ingeknipt of gescheurd. Beetje onwennig maar wel lekker :)

Deel Deze Pagina