Hallo dames, Wij zijn bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje.. We hebben een zoontje van 2 jaar. Het heeft toen ruim een half jaar geduurd na een erg onregelmatige cyclus voordat ik zwanger was. Nu ben ik begin sept weer gestopt met de pil en ben ik gelijk erg regelmatig ongesteld geweest, cyclus van 30 dagen. Nu ben ik 26 jan voor het laatst ongesteld geweest en zou het dus betekenen dat ik afgelopen maandag weer ongesteld moeten worden... maar dat ben ik tot op vandaag nog niet! Heb nu 2x getest maar nog negatief... Wat denken jullie? Ik word er zenuwachtig van!! Bedankt alvast voor reageren! Groetjes A.
Hoe lang ben je gestopt met de pil. Misschien ben je nog aan t ontpillen. En anders zou ik gewoon nog een paar dagen wachten en dan weer ewn test doen. Hoop op goed nieuws natuurlijk!!! Succes
Poeh spannend hoor. Als je al vanaf sept gestopt bent met de pil en regelmatig ongesteld bent geweest dan is t wel errug spannend. Bij weekend nog maar een x testen als je nog niet ongeteld bent. Ik ga voor je duimen!!
Ik ben sinds sept 2012 gestopt, dus ontpillen denk ik niet meer... Zeker omdat mijn cyclus gelijk heel regelmatig was, zeker in vergelijking met die periode met mijn eerste kindje... Ik ga inderdaad zaterdag of zondag nog een test doen als ik dan nog niet ongi ben geworden.. Bedankt voor jullie reacties! Nog meer is welkom! Groetjes A.
Maar het kan wel. Heb hier al veel vaker gelezen dat vrouwen eerst zeer regelmatig waren na pilstop, maar dan plots na een aantal cyclussen toch onregelmatig werden. Zomaar zonder reden. TS, over een paar dagen nogmaals testen. Wie weet is je eisprong veel later geweest en dan is je NOD dus ook later.