Kan een blaasonsteking positief ovulatietest geven

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door iss, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iss

iss Niet meer actief

kan een blaasonsteking positief ovulatietest geven
    word namelijk erg onzeker ik had er maar 1 ding over gelezen meer kan ik er niet over vinden ik test met de clearbleu digitaal

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Volgens mij niet, ik dacht dat dit alleen met een zwangerschapstest was :(

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Nee dacht niet dat een blaasontsteking van invloed kan zijn op een ovutest.

4. iss

iss Niet meer actief

oke ik ga vandaag toch eens naar clearbleu bellen ben benieuwd wat die zeggen.maar hoe kan dat dan op een zwangerschaptest????

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    door de extra eiwitten in de urine kan een zw.test wel positief uitslaan bij blaasontsteking... of een ovutest dat wel kan?? geen idee..

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    moet wel zeggen dat ik laatst bij mijn blaasontsteking een testje deed en eze was hartstikke negatief.. dus tis niet standaard dat ie dan positief aangeeft!!

7. iss

iss Niet meer actief

heb net clearbleu aan de lijn gehad en die zeggen dat het niet kan bij een ovulatietest en ook niet bij de zwangerschapstets van clear bleu.
    ik had gevragen dat ik nu een week naar de eisprong al drie dagen een smiley krijg maar dat het niks met de blaasonsteking te maken had.maar ze zei dat ik morgen maar eens een zwangerschaptest moest doen omdat de ovulatietest ook hcg meet maar een zwangerschaptest meet weer geen lh.
    probeer me maar niet blij te maken maar gaat morgen toch eens proberen om een testje er tegen aan te gooien vrijdag is mijn nod......

Deel Deze Pagina