kan een blaasonsteking positief ovulatietest geven word namelijk erg onzeker ik had er maar 1 ding over gelezen meer kan ik er niet over vinden ik test met de clearbleu digitaal
oke ik ga vandaag toch eens naar clearbleu bellen ben benieuwd wat die zeggen.maar hoe kan dat dan op een zwangerschaptest????
door de extra eiwitten in de urine kan een zw.test wel positief uitslaan bij blaasontsteking... of een ovutest dat wel kan?? geen idee..
moet wel zeggen dat ik laatst bij mijn blaasontsteking een testje deed en eze was hartstikke negatief.. dus tis niet standaard dat ie dan positief aangeeft!!
heb net clearbleu aan de lijn gehad en die zeggen dat het niet kan bij een ovulatietest en ook niet bij de zwangerschapstets van clear bleu. ik had gevragen dat ik nu een week naar de eisprong al drie dagen een smiley krijg maar dat het niks met de blaasonsteking te maken had.maar ze zei dat ik morgen maar eens een zwangerschaptest moest doen omdat de ovulatietest ook hcg meet maar een zwangerschaptest meet weer geen lh. probeer me maar niet blij te maken maar gaat morgen toch eens proberen om een testje er tegen aan te gooien vrijdag is mijn nod......