Hi allen 15 okt zou mijn nod zijn maar ben bang dat de menstruatie vandaag al is gekomen. Hoopte nog enigzins op dat het een innestelingsbloeding kon zijn. Maar wat is jullie ervaring hiermee? Lijkt deze op een menstruatie en hebben jullie het meegemaakt paar dagen voor nod? Had gisteren ook ineens griepverschijnselen. Vandaag ook moe, keelpijn, verkouden.
misschien een testje wagen? als 15 oktober je nod is, zou je innesteling al geweest moeten zijn denk ik zo
Mijn innestelingsbloeding was korter en veel minder heftig dan een reguliere menstruatie. Verder leek het in eerste instantie in alles op een normale menstruatie. Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Echter dit komt niet heel erg vaak voor, dus krijg niet teveel hoop.
De innestelingsbloeding was hier echt maar 1x een beetje roze met afvegen op nod. In mijn geval echt niet te vergelijken met een menstruatie.
hoi ik lees even mee want ik zit me sterk hetzelfde af te vragen. Ik ben 8 oktober ineens begonnen met bruinverlies (5 dagen te vroeg) 9 oktober ook bruin verlies de 10e 2x beetje rood met afvegen en gister weer bruin mijn menstruaties zien er normaal toch echt uit als een slachtveld met enorm veel en heftig rood verlies en het komt ook niet snel te vroeg zeker geen 5 dagen te vroeg. Ik ben zelf zwaar geirriteerd(geen lont) heb stekende borsten zo nu en dan en heb wel gezeur in me onderbuik en rommelende darmen dingen die ik normaal bij mijn menstruatie toch niet zo heb. vandaag verloor ik overigens nog een paar veegjes buin dat rood is er nauwelijk geweest dus ik zit hier zelf ook in twijfel. ik denk dat ik overmorgen ofzo even een testje waag (ik test helaas altijd vrij laat pas positief) we zijn bezig voor een 4e en heb bij mijn vorige 3 kids geen bloeding gehad (ja me jongste was een paar rode vegen op 1 dag en toen weg testte toen 6 dagen later pas positief)
@shania26: beste even een testje doen zaterdag ofzo Ik hoop voor je dat het raak is Welke ronde zit je? Ik heb de hoop opgegeven dat het een innestelingsbloeding is; ik heb nu wel echt aanhoudend helderrood bloedverlies. Op naar de volgende ronde
wij zitten nu in ronde 6 hier is het gestopt ik snap er de ballen niet van...het is wel een eigenaardig gebeuren hier. ik heb denk ik 5x een rode veeg gehad met afvegen niks is verbandje of wc en gister werd het weer bruin nu is het weg wel voel ik dat er van alles gaande is in die buik dus of het nou een menstruatie is of een innesteling ik heb werkelijk geen idee. ik wacht idd nog even met testen als ik geen bloed meer zie dan test ik idd zaterdag voor de zekerheid. jammer dat het bij jou is doorgezet meid ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn!