Hoi, Ik dacht afgelopen maandag mijn eisprong te krijgen, omdat ik toen vruchtbaar slijm heb ontdekt. Maar het is nu vrijdag en ik heb nog steeds vruchtbaar slijm! Ik begin aan mezelf te twijfelen hoor. Ik zit inmiddels op dag 20 van een regelmatige cyclus van 29 dagen. Heb deze maand ook geen postitieve ovulatietesten gehad. (eerste keer gebruik). Hebben meer meiden last van zoveel dagen vruhctbaar slijm? liefs
Mijn vruchtbaar slijm duurt zo ongeveer 3 dagen. Is het echt waterig en kun je er draden van trekken? Een beetje zoals rauw eiwit?
Ik ben met de 7e ronde bezig. Ik heb het niet elke cyclus gehad, maar als ik het had, was het maar één dag. Het lijkt inderdaad rauw eiwit. Elke keer als ik naar het toilet ga, zit er behoorlijk wat op het wc papier. Raar he? zo lang?
Hoi Saskia, Heb het vanmorgen nog niet ontdekt. Maar wie weet straks nog wel. Ik heb het ook niet de hele dag door. Jij wel? En ik heb nu sinds gisteren ook een heel licht zeurend gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Herken je dit ook? liefs
Dat zeurend gevoel heb ik altijd op de dag dat ik geen vruchtbaar slijm meer kan ontdekken. Volgens mij is dat dan mijn eisprong. Ik ontdek het vruchtbaar slijm meestal bij het afvegen en ook niet bij elk toiletbezoek.