Menstruatie of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door menniee, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menniee

menniee Lid

10 jul 2012
    44
    0
    6
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hallo dames, afgelopen woensdag mijn ovulatie gevoeld, natuurlijk ervan gebruik gemaakt;).
    Nu sinds gister met afvegen en in een maandverbandje bruinslijm, soms ook een beetje rood. Is wel erg vroeg om nu al te menstrueren niet? Heb ook een klein beetje kramp, maar niet zo erg als dat ik normaal met een menstruatie heb. Wanneer zou ik kunnen testen? Mocht dit niet doorzetten.
    Groetjes

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zou indd innesteling kunnen zijn, met dochterlief had ik opeens keiharde buikspieren en ook beetje menstruatie achtige krampen een aantal dagen na de eisprong. Ik heb toen getest een aantal dagen na mijn NOD omdat we in mijn NOD weg waren met familie.. maar je hebt ook vroege testen die je een aantal dagen voor je NOD kan gebruiken, de 2 voor 5,- testen van de kruidvat schijnen ook heel goed te zijn en al te gebruiken voor je NOD.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Als het echt vorige week woensdag was klinkt het wel wat vroeg voor een menstruatie.
    Ik zou pas over 2 weken testen, en als je echt niet kan wachten dan over anderhalve week.

Deel Deze Pagina