Menstruatie of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purdey, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purdey

Purdey Lid

29 apr 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb inmiddels als aardig wat zitten zoeken op internet, maar kom niet echt verder. Op 10 april begon mijn laatste menstruatie en mijn eisprong vond afgelopen weekend plaats. Ik heb zowel vrijdag als zaterdag seksueel contact gehad.

Dinsdag begon ik kramp in mijn onderbuik te krijgen en sinds gistermiddag komt er behoorlijk wat bloed los. Eerst donker, later helder rood. Dat is dus 17 dagen na mijn laatste menstruatie, de volgende stond gepland voor 8 mei. Normaal heb ik een stipte cyclus van 28 dagen.

Ik hoopte op een innesteling, maar begin te twijfelen. Kan een innesteling ook meer bloed zijn, vergelijkbaar met een menstruatie? Hebben meer mensen dit gehad die toch zwanger bleken te zijn?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe zeker ben je van je eisprong (ovutesten of temperaturen?)

3. Purdey

Purdey Lid

29 apr 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door het bijhouden van m'n cyclus en een ovulatietest :)

4. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Ja dat kan... Ik heb er mee bij de huisarts gezeten en die kon me niet anders vertellen dan "af te wachten". En ik bleek zwanger!

5. Purdey

Purdey Lid

29 apr 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloeden is inmiddels ook vrijwel gestopt. Komt dus neer op zo'n 30 uur bloedverlies. Volgende week maar een testje doen.

HA heb ik ook gebeld vanochtend, die zei inderdaad ook dat ik moest afwachten :)

Deel Deze Pagina