Hallo, Ik heb wat langere en ietwat onregelmatige cyclussen gehad tot nog toe.. Maar deze cyclus maakt me echt totaal in de war... Vorige week had ik ineens last van bruine afscheiding in m'n ondergoed, een dag later zelfs echt rood erbij. (cd 12/13 ongeveer) Vervolgens was het een dag goed en daarna weer bruinverlies en in dusdanige hoeveelheid dat ik een tampon moest gebruiken, stond in de keuken en voelde het ineens lopen als het ware. Nu is het net weer een paar dagen goed geweest en heb ik vandaag (cd22) toch ineens weer bruinslijm in m'n ondergoed. Ik heb geen menstruatie krampen... Verder ook nergens last van. Wel heb ik het idee dat het verband houd met inspanningen of contact momenten... Als ik bijvoorbeeld een "grote boodschap" gedaan heb en hiervoor wat inspanning heb moeten leveren heb ik ineens bruin aan het wc papiertje en neenee, dat is niet van de achterkant Of bijvoorbeeld de volgende ochtend als we het de avond ervoor gezellig hebben gemaakt, of ongeveer een uurtje, nadat ik onder de douche mijn bmm voorzichtig heb gevoeld (aan de hand daarvan kan ik voelen of de duivels eraan komen) Wie herkent dit, of heeft dit ook weleens gehad, ik weet echt niet wat ik er mee aan moet... Ben zo onzeker dat ik ineens doorlek bijvoorbeeld.