Wie wil meedenken en kan mij helpen uit eigen kennis of ervaring? Mijn afgelopen 29 weken: Oktober: vroeggeboorte & verlies van mijn dochter November: na 28 dagen (stipt op tijd) weer ongesteld. December: cyclus van 30 dagen Januari: cyclus van 28 dagen Februari: cyclus van 26 dagen Maart: cyclus van 27 dagen Laatste menstruatie was 2 april: nu op dag 35! Mijn cyclus is sinds mijn bevalling dus redelijk gelijk geweest, geen grote uitschieters, tot nu. Omdat ik best regelmatig menstrueerde en vorige week vrijdag ongesteld zou worden, heb ik een dag voordat ik ongesteld zou worden mijn man condoom-vrij gegeven. Nooit er van uit gegaan dat ik nu al op een cyclus van 35 dagen zou zitten en er nog geen menstruatie zich aan dient! Ik heb al twee keer een test gedaan, beiden negatief. Logisch ook. Want verder doen we alles veilig. Maar ik snap hier gewoon niets van. Natuurlijk geeft het verlies van mijn meisje stress, maar heeft dat nu pas invloed op mijn menstruatie en gaat deze nu opeens weg blijven? Na eerst maanden van regelmatig zijn? Iemand hier ervaring mee? Ik vind het vreemd, durf niet te drinken en kan (voor het eerst) niet wachten tot ik ongesteld ben..
Ook zonder reden kan je zomaar een menstruatie over slaan. Komende tijd regelmatig testen en anders nog ff afwachten. Sterkte meid!
Dankje zonnetje2015. Wellicht is dat het. Soms denk ik in de verte menstruatiepijn te voelen en hoop ik dat eea doorzet. Maar nee het blijft uit.. Zo gek na maanden regelmaat. Nog andere meedenkers? Ervaringen? Ik hoop het..
Ik was ook altijd vrij constant ongesteld. Maar kreeg uiteindelijk ook uitschieters ertussen en zelfs een periode van een week of langer van te voren licht rood/ bruinverlies, het voelde dan als bijna 2 weken per maand een menstruatie.( waarom weet ik niet) Nu 38 weken zwanger , maar daar waren we toen ook al mee bezig. Dus ben benieuwd hoe het straks weer gaat en of alles weer 'normaal' wordt.
Ik heb nu al een paar dagen lichtjes wat bruinverlies. Maar ook weer niet de hele dag door, maar zo af en toe. Ik begrijp er niets van