Ik zit met een vraag. 24 september was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van 30/32 dagen. Dus ik zou gister weer ongesteld moeten worden. Nu ben ik al vanaf 14 oktober misselijk. Vanaf 16 oktober heb ik last van roze verlies, mn bij het afvegen. Donderdag (25e) had ik iets buikpijn en iets meer roze verlies. Gister was er een klein beetje bloed, maar dat was begin van de avond al weer over. Vanaf dat moment weer alleen roze verlies. En weer mn bij het afvegen. De misselijkheid is er nog steeds. Was dit mijn menstruatie? Hoe kan het dan dat ik zo lang van te voren al roze verlies heb? Dit heb ik normaal 1 hooguit 2 dagen van te voren maar niet anderhalve week. En als dit mijn menstruatie was, wat moet ik dan aanhouden als eerste dag? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Liefs
Hoi stampertje, ik denk niet dat het een menstruatie is geweest. Het kan zijn dat je wat bent blijven vloeien van de eisprong, maar of het op een zwangerschap zal duiden durf ik je niet te zeggen. Ben je intussen al wel ongesteld geworden, want dat verwacht ik eigenlijk. Groetjes Brigitte
Hoi brigitte, Dank je wel voor je antwoord. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanaf zondag heb ik ook geen roze verlies meer. Wel heb ik af en toe wat raar gevoel in mijn onderbuik (lijkt een beetje op lichte ongi-pijntjes). En ik ben nog steeds misselijk. (Het ene moment erger dan het andere moment.) Ik heb inmiddels al een test gedaan, maar die geeft negatief aan. Liefs
Ik ben nu nog steeds misselijk (met vlagen) en daarnaast heb ik ook veel last van duizeligheid. Ben al wel bij de ha geweest, en heb bloed moeten laten prikken, maar moet nog wel even wachten op de uitslag (volgens het lab kan het mss wel twee weken duren). Dus weet nog niet waarik aan toe ben. Weten jullie of er iets is wat ik met mijn klachten kan doen. Gezien ik (nog) niet weet of ik zwanger ben. Hoop dat jullie me kunnen helpen. liefs