Menstruatie of innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindietjen, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Ik heb even een vraagje. In augustus ben ik gestopt met mijn pil, ik moest 2 maand foliumzuur nemen van de gynaecoloog. Mijn vriend en ik hebben de eerste maand gevreeën met condoom zodat het foliumzuur zeker een maand zou werken. Mijn eerste cyclus was 30dagen. Deze maand hebben we 2x gevreeën zonder condoom. 1x net voor de vruchtbare periode, en 1x rond de eisprong. Volgens internet zou de eisprong geweest zijn op 8 okt, wij hebben gevreeën op 9okt. Gezien ik mijn eisprong niet voel ben ik dus even op zoek gegaan op internet. Nu heb ik vrijdag mijn MS alweer gekregen (dus 16/10). Er zitten slechts 19dagen tussen mijn vorige menstruatie en nu, wat mij toch wel weinig lijkt. Ik heb 1dag helder rood bloed verloren met overwegend bruinverlies en de 2 volgende dagen een heel klein beetje bruinverlies. Ik ben al enkele dagen misselijk na het eten, heb steekjes enkele centimeters boven mijn schaambeen (zo streek schaamhaar) en aan de schaamlippen, heb al enkele dagen lage rugpijn en heb last van een lage bloeddruk (dan heb ik af en toe witte vlekken voor de ogen). We gingen pas volgende maand aan kindjes beginnen maar het mag natuurlijk altijd vroeger :)
    Zijn dit nu gewoon ontpillingsverschijnselen? Of is het een innesteling geweest? Wie kan mij helpen?

Groetjes
    Cindy

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Men zegt dat ontpillen niet bestaat.
    Verhalen van innestelingsbloed die ik heb gelezen, was echt klein beetje bruinverlies (oud bloed dus).
    Dat je cyclus wat korter wordt is niet gek, dat kan gebeuren.
    Steekjes boven schaambeen zeggen mij helemaal niks.
    Misselijkheid heb ik als ik vooral vet eten binnen krijg.

Aangezien je echt hebt gebloed dan ga ik er toch vanuit dat het een soort ongi was.
    Maar ik duim voor je dat het toch raak is.

3. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit ook gehad vorige week en 2 negatieve zwtesten dus ja... wat is het hier denk ik gewoon ontpillen... en daarbij kan je lichaam je heel erg goed voor de gek houden!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

daarbij zo snel kun je bijna geen last hebben van de zwkwaaltjes...

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    hier ook, overtijd, negatieve test, 1.5 dag bruin/rood bloed..menstruatie geweest dus, hier dus ook een lichaam wat me voor de gek houdt ;)

Deel Deze Pagina