Hey, Ik wilde even weten of iemand dit kent. Het is namelijk de 3e cyclus dat ik op de dag van mijn eisprong, een misselijk gevoel heb op bepaalde momenten??? heeft iemand dit ook ? groetjes
Hoi hitske Ik heb toevallig gisteren ook een topic erover gezet ik heb namelijk ook heel veel last van mijn ei-sprong ik herken dat misselijke ook wel. Maar bij mij is het net of alles vanbinnen op springen staat echt niet bepaald een prettig gevoel. Ik weet wel dat het makkelijk is als je je eisprong voelt maar ik heb er zoveel last van dat het echt geen pretje is. Ik ben vorig jaar dec. gestopt met de pil en in juli begonnen met foliumzuur en het lijkt net dat ik veel meer last heb sinds ik dat slik. Succes verder!! Liefs cindy
jij loopt blijkbaar gewoon helemaal gelijk met mij ! leuk ! ja voel me echt ni goe in mijn vel vandaag........
gestop sinds eind juli !!! ja da misseljk zijn, ben nooit misselijk dus ben da ook ni gewoon, mijn afscheiding is momenteel heel waterig en bij jou ?
sorry ben in bad geweest dus kon niet eerder reageren, mijn afscheiding is dan ook doorzichtig en heel rekbaar en veel. Ik had vrijdag het gevoel dat het al zover was heb een ovu test gedaan en die gaf positief aan, zaterdag en zondag was hij nog positiver dus ik denk dat mijn ei nu geweest is. Heb nu ook nergens last van, dus ik weet niet goed of ik vanavond voor de zekerheid nog moet klussen of niet ben het wel een beetje zat, zo gepland klussen. Het moet wel anders komt er nooit iets, maar spontaan is toch het prettigst vind ik.
ja idd, maar soms kan het echt niet anders hé ! ja ben eigenlijk ook wel erg moe maar ja nog een klein beetje inspanning vandaag en dan zijn we content !!!!!!!
hihihi, ja dat is waar ik ga de hond maar uitlaten en dan denk ik dat we lekker naar bed gaan . Alvast welterusten!!!! En ik blijf je volgen zou wel leuk zijn als het deze maand raak is dan hebben we toch een heel mooi kerst cadeau voor iedereen!!!!! Liefs cindy
Ik herken het zeker...ben eigenlijk bijna altijd misselijk voor mn eisprong..alleen is het bij mij dus echt ervoor, niet tijdens eisprong..
amai amai dag 2 zo misselijk als een krab, da is ni normaal, heb het gevoel elke moment te moeten overgeven !!!!