alleen bruin bloed!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlindertjuhh, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet niet of ik hier goed zit met me vraag.
    heb al gezocht maar kan het niet vinden dus denk open een nieuw onderwerp.

ik ben in juni 2010 gestopt met de pil omdat mijn man en ik een kinderwens hebben.
    alleen vanaf die tijd dat ik ben gestopt met de pil is mijn menstruatie heel anders hij duurt 2 hooguit 3 dagen met de pil zeker wel 5 dagen en verlies alleen maar bruin bloed en erg weinig.en met de pil was ik altijd erg heftig en ook normaal rood bloed zat er dan bij.en nu ik de pil niet meer slik heb ik ook hele erge buikpijn als ik ongi moet worden misselijk gewoon niet lekker die dagen.

hebben meerdere van jullie dit ook?
    of is het toch eens slim om dit met de ha te bespreken?
    sorry als dit al vaker is gevraagd maar kon het echt niet vinden.

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hoi hoi.
    Ik zie wel herkenning in je verhaal.
    10 jaar geleden ben ik aan de pil gegaan omdat mijn menstruaties altijd erg hevig waren, veel bloedverlies en erg veel buikpijn.
    Nu ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus tot nu toe wel regelmatig maar ik begin al een week van te voren met roze/bruin slijm verolgens bloed ik 1 dag en dan is het alweer bijna over.
    Terwijl dat 10jaar geleden dus echt helemaal anders was.
    Buikpijn heb ik nog wel niet zo hevig als toen. Nu krijg ik migraine als ik ongi moet worden...

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Je menstruatie is nu de hormonale menstruatie en met de pil is het een nep menstruatie die wordt gemaakt door te stoppen een week. en niet omdat 2 weken je ei gesprongen is.
    Ik heb ook meer buikpijn en ik heb dan heftigere menstruaties sinds ik weer met de pil ben gestopt. Je kunt altijd je huisarts bellen voor advies dat is helemaal niet gek hoor.

succes!

4. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    @essieee

dankjewel voor je reactie.
    ik ben om de zelfde reden aan de pil gegaan als jou.
    nu ik gestopt ben ben ik ook nog steeds regelmatig alleen heb denk ik al zo'n 8 a 9 maanden geen rood bloed gezien!!!
    en migraine daar word je echt niet vrolijk van ken mensen om me heen die er veel last van hebben

5. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat was me helder menstruatie met de pil en zonder pil hoe dat zit.
    maar voor ik aan de pil ging had ik ook normale bloedingen daarom vond ik het een beetje raar vandaar me vraag.

dankjewel voor je reactie

6. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    zijn er nog meer meiden die dit herkennen?
    en is dat normaal alleen maar bruin bloed al die maanden?

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Mijn menstruatie was heel anders tijdens mijn pilgebruik.
    Ik had nl maanden achter elkaar geen bloedverlies en dan een maand of 2 maanden wel en dan een periode weer niet. Ook nooit buikpijn of andere klachten.
    Dat is nu wel anders. Ik heb de ene maand na mijn eisprong last van mijn buik en borsten en als ik dan echt ongesteld moet worden dan begint dat met licht bruinverlies en heb daarna ook meer bloedverlies dan de maanden die ik tijdens mijn pil wel ongesteld werd.

Ik schrijf je dit om te laten zien wat voor 2 uitersten ik mee maak.
    Je vraag over veel bruin bloedverlies kan ik je niet beantwoorden omdat het bij mij van lichtbruin naar helder rood gaat.

Oja...en daarnaast ook menstruele migraine (paar dagen voor ongi barstende hoofdpijn iedere maand) dat ik nu gelukkig niet meer zo.

8. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat zijn zeker twee uiterste wat je meemaakt.
    wel heel erg vervelend op die manier lijkt me.
    bedankt voor je reactie.

maakt niet uit dat je daar niet op kan reageren misschien komen daar nog reactie op.

9. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    is er verder niemand die dit ook heeft?
    hoor graag meer ervaringen.

alvast bedankt

10. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heb je helemaal geen rood bloed tijdens je menstruatie? Weet je of je een eisprong hebt (ovulatietest of temperaturen)?

11. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee heb helemaal geen rood bloed tijdens mijn menstruatie al maanden niet eerst dacht ik zal wel aan het ontpillen liggen maar ben in juni 2010 gestopt dus dat is niet meer vind het nu een beetje raar.

heb ovulatie testen gedaan en die was afgelopen maand positief.
    temperaturen doe ik ook sinds vorige maand maar mijn temperatuur schommelt nogal.

12. Sadas

Sadas Niet meer actief

Dames..
    ik heb juist het tegenovergestelde zeg maar..
    Voordat ik aan de pil ging was ik meestal wel 6 á 7 dagen ongesteld.. Tijdens het pilgebruik vaak 4 dagen en nu ik gestopt ben met de pil heb ik maar 2! dagen echt bloedverlies gehad..
    Heb ook geen klachten gehad die leken op een naderende menstruatie.. en ook tijdens de menstruatie nog geen krampje gevoeld.. Terwijl ik voor ik aan de pil was een week in bed lag, moest overgeven e.d. Ook toen ik aan de pil was had ik vaak wel menstruatiekrampen en hoofd- en rugpijn.. Nu echt helemaal niets!Vreemd toch?!
    xx

13. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    het is wel fijn dat je nu niet meer zoveel last hebt van je menstruatie.
    ben je allang gestopt met de pil?

14. Sadas

Sadas Niet meer actief

Ja ben inderdaad erg blij met een cyclus als deze en als deze menstruatie zo blijft dan teken ik ervoor! :D
    Ben in maart gestopt met de pil, dus nog niet zo lang..
    xx

15. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat kan ik me voorstellen zou ik dan ook doen.
    ik lig nu dan echt dagen plat voor dat de menstruatie begint en daarna nog heel veel buikpijn enz en ja bevreemd me ook dat het alleen bruin bloed is maar ja ga maandag ff langs de ha.
    nou hoop voor dat je snel zwanger mag zijn:)

16. Sadas

Sadas Niet meer actief

Dankje! :)
    Groot gelijk dat je even langs de HA gaat.. Ben benieuwd..
    Hoop natuurlijk ook voor jou dat je snel zwanger bent!

17. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel ja dat hopen wij ook zo.
    laat hier nog wel horen wat de ha er van vind.

18. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Je bent toch pas ongesteld als je rood bloedverlies hebt? Ik heb ook dagen voor mijn menstruatie bruinverlies, maar mijn nieuwe cyclus begint pas als ik rood bloed heb (ook maar 2 dagen overigens).
    Goed idee om eens langs de huisarts te gaan. Ontpillen lijkt me niet meer aan de orde hoor. Succes!

19. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat weet ik niet zeker de 1 zegt van wel de ander niet en het houdt nu al zo lang aan dat ik nu maandag een afspraak heb bij de ha wil wel eens horen wat hij zegt.
    nee lijkt mij ook niet meer ontpillen.
    maar dacht stel hier die vraag of er iemand dit ook heeft en of het erg is.
    dankjewel voor je reactie

20. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ff een update.

vanochtend bij de ha geweest voor onze kinderwens en over mijn menstruatie over dat ik alleen bruin bloed heb.
    hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en voelde allemaal goed gelukkig mijn ei zat eraan te komen voelde hij.
    het bruine bloed kon hij verklaren dat ik al eerder een bloeding alleen komt het pas later naar buiten en daardoor heb ik dan alleen oud bloed.
    dus we zijn nu weer gerust gesteld hij zei al niks om je zorgen om te maken.
    en hij zei dat we er nu 11 maanden over doen niet verontrustend is de 1 is snel zwanger de ander doet er wat langer over.als het over een paar maand nog niet raak is kan hij het zaad van me man onderzoeken voordat we naar het zh zullen gaan voor verdere onderzoeken.

Deel Deze Pagina