Hoi Hopelijk kan iemand hier mij een duidelijk antwoord op mijn vraag geven. Ik heb een schommelde temperatuur i.v.m. PCOS. Het wisselt tussen 36,4/36,5 - 36,6 en soms 36,7. De twee dagen voor mijn eisprong daalde mijn temperatuur naar 36,4. Nu steeg mijn temperatuur daarna naar 36,7/36,8. Is die stijging niet te laag? Of klopt dat wel gezien de temperatuur de twee dagen voor mijn eisprong? Sorry als het een domme vraag is
Oké, ik twijfelde omdat mijn temperatuur voor mijn eisprong voornamelijk rond de 36,6 lag (soms 36,5 en soms 36,7). Dus dan lijkt mijn temperatuur nu na mijn eisprong laag. Alleen de twee dagen voor mijn eisprong zakte mijn temperatuur naar 36,4. Maar inmiddels ben ik er vrij zeker van dat ik wel een eisprong heb gehad, maar niet een goede eisprong. Voordat ik van mijn zoontje zwanger raakte had ik dat ook vaak en dan bleef mijn temperatuur ook relatief laag. Vandaag zat mijn temperatuur weer rond de 36,7 dus het voelt gewoon niet goed. Toen ik zwanger raakte van mijn zoontje was mijn temperatuur rond de 37,0. Hopelijk heb ik de volgende ronde wel een goede eisprong..
Ik heb al duidelijkheid. Zojuist ben ik al ongesteld geworden, 5 dagen na mijn eisprong. Dat heb ik nog nooit gehad, zo vroeg. Helaas
Het is altijd lastig t beoordelen zonder het kaartje te zien vind ik. Maar ik hoor nog niet echt duidelijk een eisprong. Met pcos schommel je sowieso in je temperatuur zeg je, en je temp zou dan voor je eisprong net zo hoog zijn als er na.. Na de eisprong moet je temperatuur sowieso hoger gaan klimmen dan je basale lichaamstemperatuur. Ook nu je zegt dat je vijf dagen na de vermoedelijke eisprong ongesteld bent geworden, twijfel ik wel of je een echte eisprong hebt gehad. Met pcos kan dit namelijk heel goed, dat er geen eisprong is. Een luteale fase van 4 dagen heb ik nog niet van gehoord namelijk.
Dat begrijp ik Ik had twee dagen positieve ovulatietesten en ook de voor mij bekende buikpijn bij mijn eisprong. Die pijn verdween ook weer en mijn testen werden weer licht. Dus vandaar dat ik weet dat ik mijn eisprong had. Het nadeel is dat ik ook weet dat ik vaak slechte eisprongen heb. Dit is wel voor het eerst dat ik zo snel al ongesteld wordt. Normaal is mijn LF ongeveer 10-11 dagen, nooit langer. Maar misschien heb je gelijk, geen idee. Mij is versteld dat ik wel eisprongen heb, maar ze zijn erg vaak niet goed
Niet alles wat je lichaam doet is makkelijk te verklaren. Het is wel erg vervelend dat je geen goede eisprongen hebt. Als ik het goed zie in je handtekening heb je twee kinderen. Wel fijn dat je kinderwens vervuld kan worden ondanks jouw situatie.