Sinds januari 2013 ben ik begonnen met Clomid 50 mg. Mijn cyclus is/was 29/31 dagen. Elke keer had ik opvliegers & last van de hormonen behalve de afgelopen keer. Ik heb zelfs mijn eisprong niet gevoeld. Normaal heb ik die rond de 18e. We hebben de 12e geklust voor het laatst. Daarna ging ik helaas naar het buitenland ivm ziekte familielid & konden we niet meer klussen. Nu ben ik ondertussen 7 dagen overtijd.. Ik heb rare steken in mijn onderbuik (lijkt spierpijn vanaf mijn eierstokken omlaag) maar verder niets. Ik heb twee tests gedaan, de laatste gister. Helaas allebij negatief.. Iemand die het zelfde mee gemaakt heeft & zwanger bleek.. Ik weet niet wat ik moet denken, doen of wat dan ook.. Zijn er mensen die het zelfde hebben mee gemaakt & uiteindelijk zwanger bleken?
Het kan zijn dat je geen eisprong gehad hebt en dat er een follikel doorgegroeid is tot een cyste. Een cyste schopt alles hormonaal gezien in de war, waardoor je over tijd gaat en niet ongesteld wordt. Ik zou dus even contact opnemen met de gyn, zodat ze een echo kunnen maken om dat te checken. Ik had toen ook een spierpijn-achtig drukkend gevoel en steken die uitstraalden naar mijn zij. Als het geen cyste is, kun je ook gewoon geen eisprong gehad hebben. Dan heb je een kuurtje nodig om je menstruatie op te wekken. Succes!
Ik heb vandaag contact gehad met het zh. Ze willen afwachten tot maandag & als er dan nog niets is (niet ongi, test neg.) dan een echo laten maken. Vanmiddag had ik voor het eerst in mijn leven roze slijm, maar echt heel klein beetje.. & sinds vanochtend heb ik ook veel last van mijn onderrug.. Ik word knetter gek van dit..