6dpo en heel licht in mijn hoofd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MrsWit, 27 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Sinds dinsdag, toen 3dpo begonnen de klachten. Licht in het hoofd en duizelig. Zelfs dat ik mij paar keer moest beet pakken om niet om te vallen. Vandaag 6dpo en sinds gisterenavond ineens hele pijnlijke borsten. Zijn er zwangere dames die dit al herkennen van een zwangerschap?

    Ik heb een onwijs regelmatige cyclus. Op dag 14 ei en op dag 28 menstruatie. Ik kan bijna de tijd erop gelijk zetten. Meestal beginnen mijn pijnlijke borsten pas op 9dpo
     
  2. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Tja kan alle kanten nog op. Gewoon afwachten tot je NOD. Bij eerste heb ik duidelijk innesteling gevoeld met 7 dpo was ineens heel duizelig op straat geworden. Bij alle 4 zwangerschappen had ik meisjes en alle vier liepen precies hetzelfde op: ergens rond nod begonnen de klachten van licht in hoofd; honger; moe; heel kater gevoel; veel dorst. Ik wist alle keren gelijk dat ik zwanger was gewoon onderbuik gevoel maar geen klachten gehad die soort van horen bij want ale die “kwaaltjes” heeft iedereen en voor nod en voor zwangerschap en gewoon. Je bent meer erop gefocust en test dagen en daardoor merk je meer van alles.

    van tweede kwam ik pas met 6wk achter dat ik zwanger was. Ik had nog baby van 10 maanden rond lopen en heel druk. En toen ik uitging met vriendinnen toen dacht ik dat de wijn smaakt gek en dat ik soort van wazigheid heb voor de ogen (dat wist ik van de andere zwangerschap nog). Ervoor dus niets gemekt en toen ik test deed toen ineens kreeg ik gelijk alle kwaaltjes alsof je dan het wist en dan gelijk kreeg je dat.maar komt echt door omdat ik ervoor niet heb opgelet en ineens wel

    succes!
     
  3. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    6dpo lijkt me vrij vroeg om echt die symptomen van een zwangerschap te hebben. Ik heb geregeld na mijn eisprong tot aan mijn NOD dagen gehad dat ik pijnlijke borsten had, maar niet dat ok dan zwanger is.
    Als het gaat om die duizeligheid, je zou zomaar iets onder de leden kunnen hebben. Doe lekker rustig aan.
     
    kly073 en Sado vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Als je klachten van een zwangerschap afkomstig zijn, zou je nu al hcg aanmaken. Die kans is op 6dpo echt heel klein.

    Virus, progesteron dat stijgt, te snel op staan, gewoon even lagere bloeddruk etc. Relax :) innesteling vindt gemiddeld later plaats.
     
  5. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja lijkt mij ook inderdaad. Maar het viel mij nu gewoon ineens heel erg op. Inderdaad ook een lage bloeddruk. Zat woensdag op115/71 terwijl ik normaal op 138/75 zit. Ik dacht misschien heeft het met de bevruchting te maken..
     
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja ik heb meestal pas na 9 dagen last van mijn borsten, zo erg heb ik het echt nog nooit gehad. En ik ging deze maand niet op symptomen letten, maar dit viel mij dus echt heel erg op.
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je :)
     
  8. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik dacht daarom maar eens vragen of er zwangere dames of moeders zijn die dit herkennen. Die nu achteraf denken ik had deze klachten en bleek zwanger te zijn.

    Ik weet dat ik geduldig moet wachten tot 8 januari, maar is nog zo ver weg
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Op 3 dpo kan je nog helemaal niks van een zwangerschap voelen omdat het dan nog niet is ingenesteld.
    De duizeligheid komt dus niet door hcg maar door iets anders (vaak een verstoring in een evenwichtsoorgaan).

    Succes met afwachten.
     
    kly073 vindt dit leuk.
  10. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Lastig te zeggen of het door de zwangerschap kwam, maar ik had bij ZL deze klachten ook rond dit termijn en bleek zwanger :$
     
    MrsWit en Zulema vinden dit leuk.
  11. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Nu inderdaad 2e die dit zegt. Durf er nog niet op te hopen. Maar het viel me gewoon wel heel erg op
     
  12. Meauxmeaus

    Meauxmeaus Actief lid

    4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    ik duim voor je!
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  13. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zie aan je banner dat je inderdaad zwanger bent. Gefeliciteerd!
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  14. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Wel bizar eigenlijk. Had hem niet aan zien komen!
     
  15. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ik heb inderdaad ook duizelingen gehad voor mijn positieve test. Ik dacht toen nog dat dit misschien van een eisprong kwam, maar was teruggerekend toen al na eisprong . Wat ontzettend leuk om te zien dat het dus inderdaad een zwangerschap was! Gefeliciteerd!
     
    MrsWit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina