Menstruatie of miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatjuh, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thank you voor je antwoord :) Ik denk namelijk dat dat het wel zal zijn geweest.. Ik vind die zwarte stolsels in mn bloed maar beetje raar.. Had ik ook bij mn eerste miskraam..

2. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL

Ow ja, die heb ik idd gekregen.. Maar heb em niet ingenomen, vandaar dat het me niet bekend voorkwam :p

3. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha... graag gedaan....
    was een beetje met een omweg.....:)

4. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha maakt niet uit, ik heb em gekregen ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Seth ik snap wat je beoeld maar toch..idd ik heb ook bv gegeven en vaker getest ivm msslijkheid enz...

Tja Kaatjuh wat wil je doen nu? Want hoe kom je erachter...

6. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik gewoon een test zal doen. Denk niet dat het echt zal helpen. Maar ik ben er bijna van overtuigd dat het een miskraam was.
    Ik ben dit keer in elk geval bezig met temp. Dus ben benieuwd of ik al een eisprong heb. Als ik het niet heb, dan was het waarschijnlijk geen miskraam.

Gr. K.

7. Alita

Alita Niet meer actief

geef je veel bv want dat houdt je eisprong tegen...ja wie weet is het gewoon een rare ongi kan ook...sterkte ermee

8. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik geef haar bv wanneer ze maar wilt. Ik geef ook nog nachtvoeding. Daarom vind ik best wel raar dat ik glijk een regelmatige cyclus heb gekregen na bevalling.
    Ik heb wel trouwens melk alleen in mn linkerborst. Mn rechterborst zit geen melk in helaas.

9. Alita

Alita Niet meer actief

mmm ja dan zou je bijna geen eisprong kunnen hebben....

10. Seth

Seth Niet meer actief

:( ff iets anders... je biedt deze borst nog wel aan...??
    Gewoon elke keer toch ff aanbieden hoor.... als is het maar heel even.. om de aanmaak op gang te brengen....

11. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jep, ik begin er sowieso altijd mee ook al zit er niks in. Ze zuigt er dan kort aan en laat em dan los. Ze begrijpt nu ook dat de andere borst lkker vol zit. Ik geef haar die lege borst meestal als ze troost wil alleen. Ze heeft namelijk geen speentje.

12. kidz24

kidz24 Niet meer actief

Oorspronkelijk geplaatst door Seth [​IMG]
    Door de bv... kan trouwens ook je lf fase (periode tussen eisprong en ongi )juist korter zijn (TE kort) zodat eitje zich niet kan innestelen. en heb je meer kans op een vmk......
    dus je antwoord wil op je oorspronkelijke vraag.....

Ja het kan......

Thank you voor je antwoord :) Ik denk namelijk dat dat het wel zal zijn geweest.. Ik vind die zwarte stolsels in mn bloed maar beetje raar.. Had ik ook bij mn eerste miskraam..

reactie

wat zegt je huisarts??? of ben je nog niet bij hem/haar geweest?
    misschien weten hun meer.
    klinkt wel raar eigenlijk zwarte stolsels als menstruatie:S
    ben geen arts ofzo maar klinkt niet goed.

ik wensje heel veel suc6 meid en hopelijk is het geen miskraam voor je.
    gr cybersyby

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoi, misschien ten overvloede, maar sinds ik bevallen ben van mijn tweede kindje is mijn menstruatie totaal veranderd. Ik heb nu ook allemaal "zwarte stolsels" zoals jij het noemt. Dus dat je dat ineens hebt kan ook gewoon door de bevalling komen.
    ps: Mijn bevalling is inmiddels 11 maanden geleden.

14. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @cybersby: ik ben nog niet bij mijn ha geweest omdat ze op vakantie is. Normaal heb je dan een waarnemingsarts ipv van je eigen. Maar zelfs die neemt tel nie op :s ik kreeg hele tijd die irritante toon van bezet. Ik wacht wel tot mn eigen ha weer komt.
    Ik bloed nog steeds maar niet meer zo hevig. Dank je wel meid.

@Vlinderbloem: ja veel mensen zeggen dat idd. Maar het raarste vindik de mn vorige menstruaties na de bevalling gwn normaal waren. Alleen deze dus niet. Maar het kan idd gwn daaraan liggen.
    Gr. K.

15. Denies

Denies Lid

2 dec 2009
    63
    1
    0
    Heey , bij mij hier hetzelfde, alleen dit is mijn erste ronde, was nog niet uit mezelf ongesteld geworden,pasgestopt met de pil (de nuvaring dan) en was 1 dag te vroeg 'ongesteld' en zoooon vreselijke pijn gehad, krampen dit heb ik normaal nooit!! ik ging er gewoon vanuit dat het door het stoppn kwam, maar nu vraag ik me ook af of het een miskraam kan zijn geweest, ik vraag me ook idd af hoe je dat kunt zien of merken?
    Moet ik alsnog een test doen.. wat vinden jullie? ik heb wel wat kwaaltjes maarja dat zegt niet altijd iets...

succes everybody.. ;)

16. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Denies: die pijn is echt klote he? Mij werd hier geadviseerd om alsnog een test te doen. Ik heb het niet meer gedaan omdat ik geen test in huis had liggen en dacht ik bespreek t wel me mn ha. Maar ja, dat zal ook nie snel gebeuren.
    Ik laat het gewoon voor hoe het is.. En ik zie wel wat mn ha erover gaat zeggen.
    Ik denk dat het bij jou misschien met ontpillen te maken heeft. Ik lees vaker dat mensen er veel last van hebben. Ik heb zelf nooit de pil genomen, dus kan er niet echt over praten.

17. Denies

Denies Lid

2 dec 2009
    63
    1
    0
    Kaatje:

Ja vreselijk, zat op mijn werk en wilde bijna naar huis gaan, had de hele dag pijn maar een half uur echt flinke krampen gehad!

Ik heb nog wel een test liggen maarja ik weet idd niet eens of het wel nut heeft.. en ik ben nog niet bij mijn ha geweest misschien ga ik daar toch nog even langs binnenkort.

18. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vreselijk is dat. Als ik jou was zou ik allangg al nr huis zijn gegaan. Toen mijn krampen begonnen had ik gelijk 2 paracetamols ingenomen en mn man begon me te masseren om pijn te verlichten.

Als je een test in huis hebt kan je het wel proberen als je echt denkt aan een miskraam. Dan zit je niet meer in onzekerheid. Of anders gwn net als ik wacgten tot je het met je ha bespreekt idd ;)

19. Denies

Denies Lid

2 dec 2009
    63
    1
    0
    ja achteraf denk ik ook dat ik gek ben geweest haha maar morgen miss toch maar de test doen.. misschien krijg ik hier alleen maar meer hoofdpijn van ;)
    succes en ik zal wel wat laten weten;)
    fijne dagen trouwens (jammer dat we geen leuk nieuws hebben kunnen vertellen bij de family..)

20. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja spijt komt altijd achteraf toch :p
    ja laat morgen weten wat uitslag is. Hoeveelste dag van je cyclus ben je nu?
    Dank je wel, jij ook fijne dagen. Geniet ervan en moge 2010 een gelukkig jaar worden voor je. Hopelijk dat iedereen hier zwanger wordt in 2010 :D
    idd, jammer.. Maar misschien binnenkort ;)

Deel Deze Pagina