a.u.b kan iemand me helpen weet geen raad meer!

Discussie in 'Miskraam' gestart door moontje21, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje21

moontje21 Lid

22 feb 2007
    25
    0
    0
    veenendaal
    hallo,ik heb al een tijdje geleden op de forum mijn vraag gesteeld maar hellaas geen aantwoord gekrijgen.ik zal ff kort uitleggen wat er is gebeurd...ik heb 2-02 een bbz gehad en was de dag geopereerd geweest in mijn rechte eileider die is korte gemaakt en klem tussen gezet.het is inmiddels 3 en half week geleden en de doktor zei dat ik voor de controol afspraak ongesteeld zal worden dus niet nog niet,maar heb wel onveilig gevreeien en sinds een paar dagen heb ik veel witte slijm verlies uit mijn vagina(ik had het ook tijdens mijn zwangerschap)en mijn temperatuur is 37,3 een paar dagen.kan ik weer zwanger zijn geraakt?ik weet niet wanneer zal ik kunnen testen van weigen mijn hcg die misschien nog niet gezaakt is?ben wel moe en soms misselijk...kan iemand me helpen...

2. mamanenya

mamanenya Lid

14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    geloof graag dat je je heel erg onzeker begint te voelen...
    Het is wel een hele medische geschiedenis die je hebt....misschien zou je de arts kunnen bellen en vragen of dit zo kort na de operatie al mogelijk is en of het gevolgen kan hebben voor het genezings proces

Succes en groetjes Danielle

3. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Probeer een testje zou ik zeggen. En anders gewoon aan je arts voorleggen. Daar zijn ze voor. Beter dan dat je zo onzeker blijft.

Veel sterkte.

Melanie

4. moontje21

moontje21 Lid

22 feb 2007
    25
    0
    0
    veenendaal
    dat is het juist,als ik een test doen en die posietief is dan weet ik nog niet of ik zwanger bent omdat het kan ook de hcg van mijn bbz zijn....

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben bang dat er niets anders op zit dan toch nog even geduld te hebben moontje21 en inderdaad even aan je arts vragen of dit kan. Meer opties zijn er denk niet. Sterkte hoop dat je gauw antwoord hebt.

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    bloedtest vragen?

7. moontje21

moontje21 Lid

22 feb 2007
    25
    0
    0
    veenendaal
    heb inmiddels de doktor gebelt,en bloed test aangevragd ga morgen prikken.sinds giesteren avond ongi gevoel in mijn buik tot vanmorgen en nu is het weer over....

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    moontje hoe gaat het nu met je?
    heb je al een uitslag van de bloedtest?

Deel Deze Pagina