zwanger worden na buikwand correctie en 3e keizersnede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Zijn er nog meer vrouwrn die zwanger zijn geworden na een buikwandcorrectie. Hoe ging hrt met je litteken en trekt alles wel weer bij en zijn er nog meer dames die 3 keer een keizersnede hebben gehad. Is alles goed gegaan

ik heb van de week al me spullen verkocht omdat ik 1000% wist dat ik geen 3e meer wou maar nu gaat hrt elke dag meer kriebelen.

We willen ons wel eerst laten testen omdat we al 3 miskramen hebben grhad waarvan de laatste een 2ling was en 1 af kwam en mijn dochtrr te klein was en ondergewicht had en iets mrt me placenta was niet goed

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Er wordt aangeraden om na een buikwandcorrectie niet meer zwanger te raken, omdat 'het nut' van de buikwandcorrectie dan weg is. En je mss later toch weer terug moet na een zwangerschap omdat weer mooi te krijgen.

3de keizersnede moet geen probleem zijn.

En als je al eerder problemen hebt gehad met je placenta dan zul je strenger in de gaten gehouden worden door je gyn...

Denk er goed over na voor je een beslissing neemt meid.

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Onderzoek naar de miskramen.zal wss weinig tot niets uit komen. Hier ook helaas vele miskramen gehad. Nodige onderzoeken gehad niets uit gekomen.

Wat je wel even kan doen is gewoon kijken of je een afspraak kan maken met je gyn en het eens met hem of haar overleggen. Zowel voor de miskramen als voor.de evt zwangerschap.

Deel Deze Pagina