Menstruatie of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brondy, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Beste....

Mijn menstruatie kondigt zich altijd netjes aan, begint met roze/bruin bloedverlies als in spotting. 1 a 2 dagen later begint het echt.
    Nu echter had ik een hele milde menstruatie, wat ook nog eens maar 1,5 dag geduurt heeft en heel slijmerig was.
    Nu ben ik bang dat er misschien iets is blijven hangen en dat dat invloed zal hebben op een eventuele zwangerschap.

Mijn cyclus is echt heel regelmatig en normaal ben ik de eerste dag ook flink ongesteld, soms lek ik zelfs door.

Wat zou ik hieraan kunnen doen???

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brondy,

ik denk niet dat je bang moet zijn dat er iets is blijven hangen hoor. Je kunt gewoon wel eens een cyclus hebben waarbij er niet zoveel slijm is opgebouwd. Dan hoeft er ook niet zoveel uit bij je menstruatie. Kan gebeuren. Als het al een menstruatie was. Heb je getest voor de zekerheid. Als je niet zwanger bent, gewoon vol goede moed verder gaan hoor.

Groetjes Brigitte

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Brigitte,

Bedankt voor je bericht :)
    Vorige week woensdag heb ik getest, op NOD, negatief. Verder heb ik niet meer getest, maar heb niet het gevoel zwanger te zijn.

Maar gelukkig, ik hoef dus nergens bang voor te zijn?

Groetjes

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brondy,

zo klinkt het niet hoor, het kan altijd eens gebeuren.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina