stolsel

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by brusje, Aug 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Mijn dochter 13 jaar verloor dit. Wat is dat, moet ik haar meenemen naar de dokter, ze had krampen of weeen.

Attached Files:

• euh.jpg
      euh.jpg
      File size:
      9.9 KB
      Views:
      13
  2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Brusje,

op basis van alleen de foto weet ik het niet. Is ze al eens eerder ongesteld geweest? Is dit het eerste dat ze verliest? En is ze seksueel actief dat je weet? Ik zou het morgen toch even aan de huisarts vragen voor de zekerheid. Puur omdat ik er geen logische verklaring voor kan bedenken. Het ziet er te stevig uit voor gewoon baarmoederslijmvlies. Haar lijf moest er ook wat moeite voor doen, want ze heeft er last van gehad. Maar wat het dan precies is? Ik kan wel wat uitzonderlijke dingen bedenken, maar voor een dertienjarige? Ik ben benieuwd wat ie zegt.

Groetjes Brigitte

3. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Ze is al een jaarongestelden is recentbegonnen met de pil, ze is niet seksueel actief. Zover ze mij heeftverteld.
    Ditheefthaarinpaniek gebracht dus denk dat ze mij dewaarheid verteld.
    Het laten zien gaatniet meer lukken. Ze heeft echt krom gelegen van de pijn. En ik dachtmischien de pil.
    Verder weetik het ook niet. Ik heb dit nooit gehad.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    Ik typ dit met de telefoon, mis die spatie soms sorry

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Brusje,

je kunt de foto eventueel laten zien aan de huisarts. Maar als ze zich nu weer goed voelt en ze heeft haar volgende ongesteldheid zoals anders (of misschien iets heviger), dan kan ik me niet voorstellen dat het iets naars is of gevolgen heeft voor later. Haar lichaam heeft er iets uitgewerkt wat er niet hoort of wat weg moest en op zich kan een lichaam dat prima zelf regelen als verder alles goed met haar gaat. Ik denk dat jullie het kunnen afwachten.

Groetjes Brigitte

Share This Page