Genante vraag! Schaam schaam!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door larisa1, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden!

Heb een beetje een genante vraag waar ik meezit sinds afgelopen dagen en was benieuwd of jullie hier mss ook last van hebben..

Mijn man en ik willen graag een 2e kindje en paar maanden geleden zijn we gelijk na stoppen met de pil zwanger geworden wat helaas geeindigd is in een MK. Dit is zegmaar de 1e echte ronde na de MK want het heeft 3 maanden geduurd voordat HCG uit mn lichaam was en mn cyclus weer op gang kwam. Ik zit nu op dag 11 in mn cyclus en mn man en ik hebben regelmatig seks soms wel elke dag omdat mn mannetje op moment thuis is.. Sinds 3 dagen heeft mn man moeite met klaarkomen omdat hij zegt mij minder te voelen als anders, hij zegt lijkt wel alsof je wijder bent als anders en het is warmer en natter daarbinnen waardoor hij dus minder stimulans krijgt..

Ik schrok hier beetje van en begin me nu af te vragen kan je vagina wijder worden door meer seks of kan het komen dat ik in mn vruchtbare periode zit dat het daardoor je vagina wat meer openstaat of vochtiger is ivm cervixslijm??

Sorry beetje genante vraag maar zit er een beetje mee...

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hier was het zo dat als ik in mijn vruchtbare periode zat, ik "natter" was en ml daarom minder voelde.Puur door het slijm...

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het kan idd dat je in je vruchtbare dagen zit en daardoor minder gevoelig bent door de hoeveelheid slijm.

Probeer er zelf maar eens op te letten, of wat slijm weg te nemen bij je baarmoedermond. Als het doorzichtig en rekbaar is, dan is het vruchtbaar slijm.

Je vagina zal niet wijder worden door meer seks.

4. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Ik voel wel bij mezelf (althans denk ik) dat ik wat slijmerige voel en af en toe is het een beetje rekbaar maar ik twijfel dan weer of het cervixslijm is of sperma van de vorige avond??.. Hoe zie je het verschil?

5. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hoi Lárisa zien kan ik het niet wel wanneer ik het ga onderzoeken! Sperma kun je geen lange draden van trekken en cervixslijm wel ;)

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook te nat tijdens vruchtbare dagen, is indd niet echt stimulerend

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kan zeker wel hoor ;) Zeker als het gemengd wordt met afscheiding...

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook erg nat tijdens de vruchtbare dagen.

Daarnaast had ml een beetje last van zijn ding omdat ie vaker dan normaal werd gebruikt :D beetje schraal idee maar dan niet pijnlijk maar juist minder gevoelig.

9. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben wel wat wijder geworden na mn bevalling, en rondom mn ovulatie wat natter...
    mijn vriend vond dat juist wel fijn (maar hij vind het voorheen lastig om niet te vroeg klaar te komen)

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik was rond mijn vruchtbare dagen ook wat natter, wat voor ons erg fijn was want aangezien ik droge slijmvliezen heb van de fibromyalgie moesten we normaal glijmiddel gebruiken maar rond mijn vruchtbare dagen niet ;)

Mijn man vond het dan ook anders aanvoelen maar kon het niet echt uitleggen.

11. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Misschien een houding proberen waardoor het allemaal wat krapper wordt? Zoals ehh, hondjes maar dan benen strak aan elkaar en jouw schouders naar beneden buigen tot op het bed. Dan heb je een 'goede' houding voor zwanger worden en ervaart jouw partner het 'strakker'. :)

Of af en toe even een dagje geen sex, het kan ook zijn dat hij meer stimulans nodig heeft juist omdat jullie elke dag al bezig zijn.

12. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Dankjewel voor jullie antwoorden ben ik alweer wat gerust erop:)!!

13. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Elke dag seks is vaak teveel (en niet nodig). Het duurt 2 dagen eer de voorraad sperma weer helemaal is bijgewerkt en het libido terug op het hoogste peil is. Dat kan dus een rol spelen. Verder heeft de vochtigheid inderdaad een negatieve invloed op de gevoeligheid bij de man. Mijn advies is om het voorspel dan zo kort mogelijk te houden.

Deel Deze Pagina