Menstruatie of toch...?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MagicMandy, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja zou best kunnen maar hoeft ook van niet te zijn enige optie is toch echt testen helaas ;)

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden

ik ben ook 1 dag ongi geweest daarna nog wat kleine vlekjes..toen was het weg 2 dagen later weer wat bloedverlies... ik voelde me ook echt heel raar duizelig, hoofdpijn, borrelende buik..
    ik heb 6 dagen na mn 1 dag ongi maar de banner veranderd...maaaaaaarrr net kwam ik perongelijk tegen mn tepel aan AUWWWW dat deed zo ontzettend zeer heb ik normaal nooit. wat moet ik hier toch mee?

3. MagicMandy

Jan 9, 2009
    24
    0
    0
    De test was afgelopen weekend negatief maar gister raakte ik ook per ongeluk mijn tepels aan na het douchen met afdrogen en ze deden hartstikke zeer!

Vandaag weer wat minder... Maar deze week is ook mijn eisprong weer!

4. MagicMandy

Jan 9, 2009
    24
    0
    0
    Ben ik weer... Al een dag of 6 erg chagerijnig en erg moe...
    De zin om iets te ondernemen is ver te zoeken, vind niemand aardig.. en niks is leuk.....

Wat is dat toch! :(: De test was negatief afgelopen zaterdag.
    :rolleyes:

5. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hey mandy zou morgen gewoon weer even testen hoor wie weet maak je weinig hcg aan en als ie dan weer nega is zou ik naar de ha gaan en alles uitleggen ;)

liefs lisje

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik zit weer eens met een vraag haha, maar moet het toch even kwijt:

Ff een uitleg:
    Eind aug '08 gestopt met de pil. Behoorlijk onregelmatige cyclus, ben net voor de 3e keer ongesteld geworden... maarrrrr... ben normaal altijd ruim 6 dagen ongi en nu had ik afgelopen zaterdag wat bruin verlies en dinsdag en donderdag iets meer met ook wat rood erdoor, maar sinds gisteravond is het alweer gestopt:S nu had ik op google ingetypt: 2 dagen ongesteld, toch zwanger... en toen kreeg ik allerlei verhalen van meiden die ook zoiets hadden gehad en toen zwanger bleken te zijn... dat het bloed dus gewoon een innesteling is geweest... ik heb dus afgelopen zaterdag nog een test gedaan maar die was negatief... nu weet ik wel dat ik dan nog maar weer eens een testje moet doen, dus dat zal ook wel gaan gebeuren, maar wil ff jullie mening/advies of het zin heeft om een test te doen... ik bedoel: heb wel rood bloed gezien, dus inprinciepe zou je dan niet zwanger zijn, maar nu ik die andere verhalen zo lees weet ik het allemaal niet meer. en hoe verklaar ik die 2 dagen ongi, terwijl het normaal 6 dagen is... zucht... wat een gedoe haha!

Iemand een reactie?

7. MagicMandy, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

8. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey mamamia
    heb net hetzelfde voor
    gek hé, begin nu toch ook weer een beetje te hopen
    mijn temp is nl maar 2 dagen lager geweest en is nu terug hoog als na een eisprong...
    laat weten wanneer je test hé

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik heb afgelopen vrijdag getest, maar helaas (nog) negatief... en ik denk ook niet meer dat ik zwanger ben. Het zal gewoon nog steeds er mee te maken hebben dat mijn cyclus van slag is en dat het daarom de ene keer een paar dagen duurt en de andere keer weer 5 of 6... ik ben nu wel aan de teunisbloem pillen begonnen. We zullen wel weer zien...

10. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey
    ik ben enorm ziek geweest, dat verklaart mijn temp...
    dus ook niet zw... (heb zelf niet getest)
    nieuwe ronde = nieuwe kansen
    succes!

11. MagicMandy

Jan 9, 2009
    24
    0
    0
    Ben ik weer...

Volgens de calculator zou ik vandaag/morgen een innestelling moeten hebben.

Nu rommelt het wel onder in mijn buik en heb al een dag of 2/3 aardig wat oude troep verloren, alleen tijdens de toilet gang. Absoluut niet mooi helder rood. ( Misschien innestellingsbloeding of zie ik dat helemaal verkeerd )

Terwijl ik eigenlijk volgende week pas een menstruatie zou moeten krijgen.

De test was negatief afgelopen weekend (ja ik was ook wel te vroeg :rolleyes:)

12. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja meestal heb je dat als er een innestelling plaats vind dat troep wat je zegt ;)

13. MagicMandy

Jan 9, 2009
    24
    0
    0
    Nog maar een weekje wachten dan maar?
    Eens zien of de menstruatie wel of niet komt?

Toch heb het idee dat ie er ook nog gewoon door komt en testen... Ja denk een negatief bericht...

Is iedereen daar zo mee bezig?
    Normaal denk je dat je lichaam goed kent maar in dit geval is alles nieuw voor me, mede omdat ik al zo lang de pil heb gehad....

Best lastig allemaal!

PS: Vandaag weer geen druppel! Maar wel een beetje gerommel...

14. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja ik zou nog een weekje wachten en als je dan niet ongi bent ff testen
    ik heb ook heel lang de pil gebruikt en toen ik stopte was ik precies zoals met de pil ongi en ineens na 19 maanden gestopt te zijn met de pil was ik ineens overtijd heel veel last als ik ongi word dus echt alles kan veranderen

15. MagicMandy

Jan 9, 2009
    24
    0
    0
    Hmmmm.. Het is er toch door gekomen! Mijn lijf was alleen maar bezig om weer in het gareel te komen dus...
    Op naar de volgende ronde!

16. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    he toch jammer veel s6 weer ;)

Share This Page