Hoi iedereen, het heeft even geduurd voordat 'k een topic durfde openen. Het lijkt alsof 'k overdrijf, al gaat het echt niet. Vorige maand kreeg 'k een miskraam. (een tweede, vorig jaar nog een) Deze keer deed het amper pijn, gewoon een beetje bloedverlies en verloren "stukjes vlees". Pas nu, na een maand, begint de pijn echt. De eerste duivels na het mk waren vreselijk! Het bloed liep er gewoon uit, om het uur een nieuw verbandje inleggen. Pijn in m'n rug, pijn in m'n heupen, hoofdpijn, ... Het bleef zeker een week duren. Nu zijn de duivels voorbij, maar de pijntjes blijven: hoofdpijn, duizelig (tot bijna flauwvallen toe), borsten prikken, steekjes in m'n onderbuik, en het ergste van allemaal: een extreem pijnlijke lies. Soms is lopen niet te doen, zitten doet zelfs pijn.. Zijn er nog dames die hier last van hebben/hadden? En gaat het over? Of is er iets mis? .. Ik voel me zo onzeker. Alsof ik iets verkeerd aan het doen ben.. Veel groetjes, Dedee
Hi Montgommery, Zo te zien heb je het ook niet eenvoudig.. Sterkte! Als het niet betert zal 't wel moeten. Al ben 'k de laatste tijd al zo vaak langs geweest. Zou bijna een klantenkaart kunnen vragen. Dank je voor je reactie! Groetjes en sterkte he!
Dankjewel. Het is inderdaad allemaal niet leuk... Ik zeg ook wel eens tegen de huisarts dat ik beter een rittenkaart kan nemen. Maar hij zegt dat ik gewoon moet komen. En ik denk altijd maar, ik betaal genoeg geld per maand voor mijn ziektekostenverzekering. Daarnaast kost het de verzekeraar weer meer geld als ik mijn klachten verwaarloos...Dus gaan met die banaan!
Heb je een controle echo gehad na je miskraam? Zo nee, dan zou ik er 1 vragen! Dit hoeft niet altijd, maar jouw klachten zijn niet normaal een maand na de miskraam. Misschien heb je nog ergens een restje zitten ofzo. Sterkte!
hey, ik zou hier zoals mijn voorgangers ook al melden even mee langs de HA lopen. better safe than sorry denk ik maar. Hopelijk is het niets te ernstig! Veel sterkte!
@ Montgommery: Laten we hopen dat je in de toekomst meer zonneschijn hebt. 'k Hoop alvast met je mee @ Nijntje: Er is een echo geweest, want 'k zou dan de eerste keer naar de gynae geweest zijn. 'k Was "schoon" en de gynae zei dat 'k 2 a 3 weken later de duivels ging krijgen. 4w na het onderzoek kwamen ze er idd aan.. @ Kat: 'k Denk dat 'k iedereen idd ga volgen. 'k Las dat 't best is om te rusten, met de benen omhoog. Dus deed 'k dat op deze luie zondag dan ook maar. Voorlopig is het te doen, nu afwachten wat morgen zegt! @ allemaal: Positief blijven!
Geen ervaring mee, maar mij is wel steeds op het hart gedrukt te bellen bij pijn of als ik het niet vertrouwde. Dus ik zou idd ook de huisarts bellen!
Voor zij die dit misschien ook hebben en niet weten wat er allemaal gaande kan zijn: Omdat 'k qua heupen nogal een smalle ben, zijn deze tijdens het begin van m'n zwangerschap enorm beginnen uitzetten. (geen enkele broek paste meer!) Doordat er geen bevalling kwam en de hormonen ineens heel snel zakken, "vallen" die heupen terug in de positie van voordien. En dat vindt je lies blijkbaar niet zo leuk Doordat die hormonen ook heel snel minderden, komt er veel hoofdpijn en duizeligheid aan te pas. Nu weer zo fit als een hoentje!