Nog een miskraam....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miss86, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na mijn MA in april was ik zo gelukkig dat ik er achter kwam dat ik zwanger was.. Het kwam toch nog onverwacht snel.

En nu sinds gisteravond stekende pijn in mijn rug en baarmoeder. Helderrood bloedverlies (niet extreem veel maar wel druppelend als ik heb geplast). Ik ben ingestort, moet van de vk een paar dagen afwachten wat het bloedverlies gaat doen.. Ik weet gewoon dat het mis is..

Mag ik dan echt geen kind krijgen? Ik ben er echt klaar mee, dat verdriet elke keer. Ik kan het niet meer..

2. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Wat onwijs rot voor je zeg...weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je heel veel sterkte wensen!!

3. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ook al ken ik je niet: Knuffel op afstand voor je.
    Bloedverlies hoeft overigens biet het einde te betekenen he, komt wel vaker voor. Maar kan je gedachten en gevoelens helemaal volgen.
    Veel sterkte!

4. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Sterkte...!

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wat verdrietig! Sterkte!

6. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Heeey meid wat ontzettend klote! Hopelijk zet het bloedverlies niet door. Kan me helemaal voorstellen dat je even 'op' bent. Heel veel sterkte!

7. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Wij voelen onsdus hetzelfde. Hier ook weer bloedverlies met nu 5 weken en 1 mei net curretage achter de rug gehad.
    Wat een ellendedit he?
    Ben er ook zo kapot van.
    Heel veel sterkte meid en misschien zit het toch nog wel goed.

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Vreselijk die onzekerheid, heel veel sterkte!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ah wat naar! Op zich hoeft het nog niet einde verhaal te zijn aangezien je niet zo veel bloed verliest. Maar ik snap je gevoel heel goed.
    Ik heb eind februari een vroege miskraam gehad en nu drie weken terug weer een miskraam met 6,3 weken. Wat ontzettend verdrietig allemaal. Maar ook voor ons is het weggelegd, heus! Je wilt het ontzettend graag en het komt er ook, maar misschien niet nu maar over een paar maanden.

Bij mijn laatste miskraam was ik ontzettend verdrietig en heel boos op heel de wereld. Maar toen het lichamelijk allemaal achter de rug was kreeg ik weer goede moed om door te gaan. We moeten positief blijven!

Voor nu, veel sterkte, ik duim voor je dat het toch goed zit!

10. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Snap dat je verdrietig bent. Bloedverlies hoeft niet gelijk t einde te bedenken maar snap dat je dat wel denkt.
    Sterkte meid!

11. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Sterkte...

Deel Deze Pagina