Menstruatie of zwangerschap symptomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Trutta, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    oh ja dat zeker! de week kan mij nier snel genoeg gaan. dan ben ik er weer vanaf. kan ik me weer op volgende maand richten ;)

2. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg nu weer opnieuw menstruatiekramp:( Ben net van me menstruatie ''ontrekkingsbloeding af'' Dokter zegt dat het wel zo kan zijn ik alsnog zwanger ben:$ Pijn in liezen steken in onderbuik, maar negatieve test!! GAAAP

En weer voelde ik aan me baarmoedermond, (uiteraard met gewassen handen!!) ja sorry maar test gewoon graag alles :p En daar zit een bobbel die ik nooit eerder gevoeld heb:( en ik heb steeds een vaag kloppend gevoel in me vagina en onderbuik.. Sorry voor me taal gebruik en openheid, maar zo ben ik nu eenmaal :$

Snap er helemaal niks meer van,, ga het denk ik maar van me afzetten en een hobby zoeken ofzo :D

Liefssss

3. Mamapatty

Mamapatty Lid

12 jul 2011
    85
    0
    0
    @ Trutta: ik herken je onzekerheid meis.. Ik heb zoo het gevoel dat ik zwanger ben. Morgen mijn NOD maar nu alleen bruin slijm vanaf gisterenavond. Niet zoals ik normaal ongesteld ben. Dan zet het vol door. Het voelt ook allemaal anders.

Haha samen een hobby zoeken? ;) Wanneer ga je weer testen?

4. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg is dat he, wij zijn en waren er ook niet bezig, maar omdat ik de pil vergeten ben. Kreeg opeens allemaal kwaaltjes die ik niet ken, ik dacht nou oke misschien hoor ik bij die 1% maar tot op heden niks!! :(
    Hoop stiekem wel heel erg :p

Maar we zullen zien.. Wanneer ga jij testen???
    Ik denk dat ik volgende week weer ga testen, als die dan weer negatief is dan zie ik wel of ik verder ga met de pil, of toch nog even wacht!

5. Mamapatty

Mamapatty Lid

12 jul 2011
    85
    0
    0
    Ik heb al drie testen versleten (nog ongeduldig figuur hier! :p)

Ik heb gisteren getest was negatief. Ik wacht nu tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben dan gooi ik er weer een tegen aan.

Heb je nu niet het idee van ik stop met de pil?

6. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa en die dingen kun je dan wel opvreten als ze je het resultaat niet geven die je hebben wilt:p

Hmmm ja ik wil wel stoppen (als ik het zou zijn is het een ongelukje) Maar VAN HARTE WELKOM. Maar mijn vriend wil het liefst nog even wachten die is er nog niet aan toe, en onze situatie staat er ook niet helemaal naar. Maar hij heeft wel zo iets van, is het nu zo dan is het oke. Maar hij zou er nu op dit moment niet bewust voor kiezen.
    Dus dan ga ik gewoon verder met de pil
    Vandaar dat ik ook zoveel vragen heb.

7. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    jeetje we houden het wel spannend hier zeg!!
    ik heb ook sinds vandaag het gevoel een ontploft onderkantje te hebben. er is niets te zien verder maar ik denk zomaar dat ik morgen ongesteld word. vanmorgen bij mijn ha bloed geprikt en mn hb is goed en mn bloeddruk is zelfs aan de hoge kant voor mijn doen (110/70) verder bloed laten prikken in te lab want de misselijkheid en duizelingen moeten ergens vandaan komen. volgende ronde beter dan maar weer...!!

8. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    van mij mag die ongi wel komen nu. ik maak mezelf alleen maar gek! heb de laatste nachten hele rare dromen en mn reukvermogen is weer bijzonder! mn zoontje heeft meloen zeep en die stinkt naar ananas vind ik, terwijl ik het vorige keer nog lekker vond! het water op mijn werk smaakt vies, vlees ruikt ineens! en gister avond tijdens het toetje, citroenijs, rook ik ineens sperma?! nou het moet niet gekker worden! kom maar op! hahah hoe gaat het met jullie meiden?

9. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je toetje die na sperma ruikt?? Klinkt wel nasty, was je toetje wel lekker verder?? Ik heb hele erge jeuk aan borsten en tepels, heb gewoon bloeduitstortingen van het krabben, ga van de week nog wel een x testen. Is die dan ook negatief zal ik me is na laten kijken dan is er toch iets niet goed, btw ik vind me rexona deo opeens stinken, ruik hem ook heel sterk als ik me haar in een staart ga doen, word er gwn misselijk van bah!!

10. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    @trutta....ik heb jouw kwaltjes even gekopieerd want het zijn er zoveel dat ik ze niet kan onthoude haha. Ik heb er even achter geschreven wat ik wel- en niet had.

Ben misselijk (had ik ook)
    -vreselijk jeuk ogen (niet gehad)
    -mijn temperatuur is al 2 dagen de hele dag door tussen de 37.5 / 37.8 (hoe is je basale temperatuur? (ochtend)
    -steken en een branderig gevoel in me onderbuik (weet ik niet meer)
    -koude voeten, ben een warmbloedig mens maar de laatste week heb ik het vooral koud! (had ik ook)
    -als ik over me tepel ga geeft dat een kriebel gevoel (verderop in zwangerschap)
    -last van me onderrug en me heupen (verderop in zwangerschap)
    -steken naar me liezen en me boven benen (niet gehad)
    -barstende koppijn (niet gehad)
    -gisteren zelfs bloedend tandvlees gehad tijdens het tanden poetsen (had ik pas rond de 7e maand in eerste zwangerschap)

Het vervelende is dat de menstruatieklachten nagenoeg hetzelfde kunnen zijn als de klachten bij een zwangerschap. Dat maakt het ook zo verwarrend en vooral frustrerend als je dan toch weer ongesteld wordt.

Ik zal even vertellen wat het bij mij deed, mischien heeft iemand er iets aan.

Ik had telkens voor mijn menstruatie een beetje bruinverlies maar toen ik zwanger bleek te zijn was dat beruinverlies heel erg, had ik nog nooit zo gehad, toen er een beetje rood bij kwam dacht ik dat het verkeken was maar niet dus, ik bleek zwanger. Dat bruinrood verlies is zelfs tot aan de 11 weken zwangerschap doorgegaan. Je zou zeggen dat zwangerschap en bloed niet samengaan maar ik had dat dus wel. Verder heb ik elke maand net voor mijn menstruatie een nachtje zweten (en echt zweten). Dat nachtje zweten was ook uit gebleven. Met mijn borsten gebeurde niet veel, pas verderop in de zwangerschap zo rond de 2e maand. Ik heb nadat ik positief testte nog een aantal testjes gedaan omdat ik zeker wilde weten of ik nog wel zwanger was. Ik had namelijk verwacht dat ik per direct een hele storm aan ongemakken zou krijgen. dat viel 100% mee. Onze zoon is nu 14 maanden en ik zou zo graag een broertje of zusje voor hem willen maar mijn vriend is er volgens mij ook nog niet klaar voor. Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan. Ik ben geen dokter maar als er vragen zijn dan probeer ik ze te beantwoorden vanuit mijn eigen ervaring.

xx

11. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    Overigens. Wij zijn nog helemaal niet bezig met een 2e kindje maar ik vind het zo leuk om op het forum te kijken. En het is allemaal zo herkenbaar. Als ik een negatieve test had was ik bloedchagarijnig. Nog even trouwens.

Toen ik achterdochtig werd en dacht dat ik zwanger was ben ik een kruitvat test gaan halen. Daar testte ik positief. Weliswaar een dun streepje maar positief. De volgende dag weer een test, toen was het streepje nog lichter. Ik ben naar de huisarts gegaan en daar deed de assistente nog een test. Ze kwam vrij snel terug met de mededeling dat ik helemaal niet zwanger was. ik was witheet want ik had 2 lichte testen in mn handen. Ben smiddags naar mijn huisarts terug gegaan en ik liet hem de testen zien die ik had gedaan. En die van de assistente. Toen zei hij "meid je bent wel zwanger, er is een heel licht streepje". Ze had mij die test te snel teruggegeven en ik heb m in mn tas gedaan en er niet meer na omgekeken. Maar toen ik die middag terug naar de dokter ging zag ik een dik horizontaal streepje en een hele vage verticale lijn dus ik meende een kruisje te zien, dat was godzijdank zo. De assistente bood haar excuses aan en ze vond het erg rot. Want toen ik smorgens bij de huisarts wegging belde ik mijn vriend met de mededeling dat ik niet zwanger was en een paar uur later kon ik hem terugbellen dat ik wel zwanger was pffftttt.....

12. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    #32 giosy, 27 apr 2012
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
    jeetje hee!!
    wat een verhaal!
    slordig van de ha dus...

haha toetje naar sperma, ja tis was! wel gewoon opgegeten natuurlijk, ik laat me niet kennen ;)

vandaag hele dag spierpijn in mijn buik maar geen ongi klachten. die had ik gister wel heel erg.
    wel een soort zenuw buik. alsof er iets leuks gaat gebueren, zoals vroeger toen sinterklaas kwan bv! hahah

13. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    ai, net een felle steek tijdens het plassen, links in mijn zij!
    wat nu weer ????
    nog niets qua kleur gelukkig ;)

14. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    @giosy...Ja he. Ik was zooo blij toen ze het mis bleek te hebben. Ik heb thuis als een jonge hond rondjes door de kamer gerend haha...En tja, een vergissing is menselijk, ze was er wel erg van geschrokken.

Wanneer is jouw nod? Ik probeer terug te lezen.

15. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    @giosy...ik lees een stukje terug dat je last hebt van dromen, dat had ik ook. Dat werd trouwens alleen maar erger naarmate mijn zwangerschap vorderde. Maar even wat anders, temperatuur je ook?

16. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    ik temp niet. ik ben sinds augustus 2011 met de pil gestopt en meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. nooit anders geweest tot afgelopen 2 maanden.
    mn vriend en ik doen "voor het zingen de kerk uit". willen wel een kindje maar hebben geen haast, als het gebuert is het leuk.we zijn dus niet serieus met rondes bezig (hij niet, ik natuurlijk hahaha)

17. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    hmm maagzuur. ik geloof dat ik iets te gespannen bezig ben rond deze nod.
    morgen is mijn nod (of niet)
    mocht het dan toch raak zijn dan zijn de afgelopen weken iig ergens goed voor geweest maar ik denk het niet. ik voel me ongesteld worden in mijn buik.

18. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    poeh zeg mn borsten staan echt op knallen! zelfs mn tshirt er tegen aan doet zeer.nog nooit zo erg gehad :( vandaag mn nod, zo te voelen loop ik gewoon keurig op tijd. duimen dat het niet zo is!hihi

19. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent gewoon zwanger!!!

Kreeg gisteren een opmerking van me bovenburen hun beste vriend. Goh de laatste 2 x dat ik je zag, zag je er niet zo goed uit. Nu zie ik je en je lijkt wel zwanger zo gelukkige uitstraling heb je?? :( En wat moet je daar dan van denken!! Blijf die steken houden in me onderbuik. en me linker (.) heeft een blauwe bovenkant op de tepel en me rechte (.) heeft aan de rechte zijkant een blauwe kant, lijken wel dikke aders?? Dit ken ik niet.. Stel dat ik ''schijnzwanger'' zou zijn, krijg je dit dan ook??

20. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    ik heb hetzelfde ook een dikke ader boven mijn linker borst en vandaag is mijn 26 dag van mijn cyclus.... mijn menustruatie is een beetje in de war ...maar uiterlijk moet ik op 1 of 2 mei ongesteld worden

Deel Deze Pagina