We zitten pas in ronde 1.... maar! Als ik mijn ovulatietesten mag geloven zou ik de 14e mijn eisprong gehad kunnen hebben. Heb nu al een tijdje last van rugpijn, hoofdpijn, misselijk (sinds een weekje) buikkrampen, die vandaag met vlagen heftiger zijn. Ik moest net plassen en heb dus een beetje bloed in mijn onderbroek..... en ook veeg ik bloed weg. De 29e zou mijn NOD zijn... Ben ik nu al ongesteld? Of zou het toch innestelingsbloed kunnen zijn? (Voel je dan ook hevigere krampen? En hoelang bloed je dan?) Sorry voor de onsmakelijkheid Ik heb eergister een zw test gedaan, maar die was negatief... Willen jullie me helpen? Al zou het menstruatie zijn, ben ik evengoed gelukkig! Want dan is mijn natuurlijke menstruatie nog vrij vlot op gang na het ztoppen met de pil....
Dat weet je uiteindelijk toch pas als het is doorgebroken, voor een innestelingsbloeding lijkt t me wat laat.
Als je net met de pil gestopt bent, is dit zeer waarschijnlijk ontpillen. Innestelingsbloed kan enkele dagen zijn als het maar niet veel is. Er horen geen hevige krampen bij te zitten.
Jabinca, ik lees net dat een innesteling plaatsvindt tussen 5 en 10 dpo... Dat is dus nu? Nu dus wachten tot de 29e met testen? Mits het niet doorbreekt? Het is voor nu alweer gestopt met bloeden.... Wordt gek van de spanning! En heb vandaag en morgen een feestje en lust nog wel een wijntje! Weet nu niet of ik gewoon een drankje kan doen of niet. Aaah!
Super! Wil alleen niet zeggen dat t nu weer zo is soms is de eerste cyclus netjes om daarna langer te worden. Hoeft niet, kan wel
bij mij was 1e cyclus na stoppen van anticonceptie 27 dagen en nu al 2 maanden 31 dagen! Dus idd ga er maar niet vanuit dat het zo blijft!! Het kan he begrijp me niet verkeerd maar dit is mijn ervaring
Ja, ik weet dat het kan verschillen. Maar 31dagen ben ik al super blij mee, aangezien ik pas net gestopt ben met de pil. Het had ook een half jaar kunnen duren of nog langer zoals bij velen.... Ik neem aan dat na deze menstruatie geen meer half jaar tussen kan zitten?