Menstruatie ondergoed

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MariTheresa, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Ja klopt, dat is het merk wat ze heeft. Lijkt me toch nog een beetje "next level" zeg maar, om hiermee naar het zwembad te gaan. Maar ze zegt dat het echt werkt...
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Misschien op je hele lichte dagen? Zo staat het in principe ook bij de omschrijving, op lichte dagen of als back-up op zware dagen. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen trouwens, voor mijn mirena ging ik op zware dagen echt niet zwemmen, want ik had echt naast tampon nog maandverband nodig. Of ik er ook mee het water in zou durven gaan.... Zou toch bang zijn dat het er dan niet echt in blijft zitten, ik vind het maar een vreemd idee eigenlijk.

    Ik ga in ieder geval niet voor de zwemkleding ;), maar wil, als thinx goed bevalt, misschien wel ook modibodi proberen. Zeker als ze een volwassen lijn maken van de tienermodellen (de hipsterboyshorts van het tienerondergoed benadert mijn normale ondergoed het best), ik heb gevraagd of dat in de planning zit en ze hadden wel het verzoek al meerdere keren gehad, dus wie weet...
     
  3. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Het badpak kan twee tampons opvangen. Dat zou bij mij zelfs op mijn hevigste dagen overeenkomen met een uurtje of 3. Zo lang blijf ik nooit in het zwembad. En aan het strand misschien wel.

    Op youtube staat trouwens een review van iemand die het badpak draagt tijdens het zwemmen. Eigenlijk best impressionant. Ze zegt dat ze weet dat ze aan het bloeden is, maar zelfs in het water lijkt het badpak alles te absorberen.

     
  4. liefmeimeisje

    4 mrt 2019
    52
    20
    8
    Ik zou dan zelf die enkele keer dat ik zou zwemmen wel gewoon voor een tampon gaan.

    Beetje offtopic maar voor die dames die (ook) wasbaar maandverband gebruiken: welk merk is een aanrader?
     
  5. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    Ik vind het toch gek dat het wel bloed op zou nemen maar geen water van het zwembad?

    @liefmeimeisje
    Ik heb van imsevimse. Ben nog niet echt goed ongesteld geweest sinds ik het heb maar wel gebruikt voor licht bruinverlies. Het zit echt ideaal, veel beter als dat broeierige plastic.
     
    liefmeimeisje vindt dit leuk.
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik ben fan van myllymuksut, voel ik bijna niet zitten en blijft goed op zijn plek door het wat zachtere materiaal (dan schuift het minder). Sommige webwinkels bieden ook probeersetjes aan met een aantal merken, maar veel merken worden vaak ook per stuk verkocht. Imse vimse vind ik trouwens voor als ik echt menstrueer wel fijn, is net wat groter en ik voel het meer zitten, waardoor ik zeker weet dat het niet verschuift.
    Het is erg persoonlijk, ik ken bijvoorbeeld ook iemand die juist fan is van ecofemme, maar dat schuift bij mij weer heel erg. Wel mooi merk op zich, en ik heb het ook in fysieke winkels gezien (eco-supermarkten enzo).
     
    liefmeimeisje vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik heb ze binnen hoor, moest nog 27 euro :eek: invoerkosten betalen, dat was wel een tegenvaller.... Nu moeten ze wel heel geweldig zijn. Ik denk dat ik de volgende keer maar voor modibodi ga.
     
  8. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    O wauw dat is nog veel geld.
    Ik heb ze nog steeds niet binnen, ook niks gehoord over invoerkosten...
     
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik had ook niets gehoord, maar een briefje in de bus dat er een pakket uit het buitenland bij het afhaalpunt lag (dat vond ik al vreemd, want normaal krijg ik alles gewoon thuis bezorgd en anders wel bij een buur), dus mijn man had dat pakje opgehaald en grapte nog tegen de kassamedewerker of hij ook een helm erbij had, want dat ik vast niet blij zou zijn met die extra kosten :roflmao:.
    Het is denk ik gewoon btw + nog een klein bedrag invoerkosten, wel te overzien doordat ik had besteld met 30% korting (jij ook toch?), wat nu weer zo’n beetje is wat er bovenop kwam dus. Maar ja, leuk vind ik het niet inderdaad, ik vind ze sowieso al aan de prijzige kant.
    Ik heb de onderbroeken inmiddels bekeken en gepast, de boyshorts hebben wat te lange pijpjes en vooral een vrij hoge band naar mijn smaak, de hiphuggers was de eerste indruk vrij goed van, hoewel dat niet mijn favoriete model is normaal, ze hebben in ieder geval niet van die strakke elastieke randjes, waardoor je ondergoed ziet zitten door je kleding (denk ik tenminste), dus ik ben benieuwd. Denk dat ik ze morgen of overmorgen was, dus dan kan ik ze eind van de week testen. Verder zien ze er wel prima afgewerkt uit, ik vind het absorptiegedeelte vrij dun aanvoelen, dus ben wel benieuwd hoe goed ze werken (van de speax is het absorptie gedeelte iets dikker, maar ook niet zo dik dat het niet fijn is, denk ik, daar was ik wat bezorgd over, aangezien die 2x zoveel schijnen te absorberen).
     
    Zuul vindt dit leuk.
  10. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    Nou ik vind het niet veel geld maar in totaal tikt het aardig aan:roflmao:
    Als ik het wat vind ga ik gewoon een Nederlands product kopen erna, maar geen thinx meer.

    Ik ben wel benieuwd wat je van de speax vindt! Ik zelf vind hoog ondergoed wel fijn zitten. In mijn ondergoed la vind je misschien 2 strings, voor de rest alleen maar oma onderbroeken:D
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik heb ze van Aliexpress. Ik heb nou eenmaal geen geld over :(. Maar ze werken super, in gebruik vergelijkbaar met wegwerp en ze werken na een jaar nog prima (mits niet te warm wassen en niet in de droger). Ik heb de grote zelfs als kraamverband na mijn MA gebruikt.
     
    liefmeimeisje vindt dit leuk.
  12. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    ik lach me slap dat je dit topic heb gezet onder anticonceptie :roflmao::roflmao: verder heb ik er totaal geen ervaring mee maar ik zag die titel daar staan en ik moest even reageren:oops:
     
  13. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    Volgens mij stond het eerst in de lounge!

    Nou ik heb ook het bericht binnen hoor.
    Of ik nog even 30,- invoerkosten wil betaleno_O
    Als ik dit had geweten had ik daar nooit besteld:roflmao: ruim 110,- voor 3 onderbroeken. Ik snap wel dat mensen dat niet kopen, daar kan ik 110 pakken maandverband van kopen.

    Maar goed. Ze zijn er, we gaan het zien:p
     
  14. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    De boxers zitten goed maar de brief vind ik echt verschrikkelijk:roflmao:

    Dus mocht iemand die willen dan mag je hem van mij zo hebben voor de aankoopprijs+verzendkosten;)

    Alleen gepast dus en over mijn normale ondergoed heen.
     
  15. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Welke maat had je? Ik heb ze nu in de was zitten, maar ik kan 1 boyshorts (ik heb een blauwe en een zwarte) apart houden, als ik die dan toch niet fijn vind, zouden we kunnen ruilen.

    Ik heb ze ook alleen gepast over mijn ondergoed heen trouwens.
    En dus 2 boyshorts en 2 hiphuggers, geen brief. Maat L
     
  16. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    Maat L inderdaad.
     
  17. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Modibodi is denk ik ook goed, maar heb je daar geen invoerkosten bij dan?

    Ik las enkele dagen geleden het verhaal van iemand die een setje uit de C&A geloof ik had meegenomen. "Ook menstruatieondergoed". Ze was doorgelekt na een uurtje. Dus echt wel opletten, Thinx en Modibodi gebruiken gepatenteerde systemen, daar kan niet zomaar eender welke fabrikant maken. Goedkoop is rommel vrees ik.
     
  18. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Zal ik de zwarte of blauwe apart houden? Maakt mij niet zoveel uit. En geen beloftes, want als ik uiteindelijk de andere boyshort toch heel fijn vind, dan wil ik misschien niet ruilen. Ik vind het altijd lastig bepalen bij het passen over ondergoed heen, maar voor mijn gevoel vond ik de bovenband dus te hoog voor mij.
     
  19. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik denk van niet, het lijkt erop dat ze ook een distributiecentrum in Europa hebben (als je op de EU website zit, zie je dat bij shipping). Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar anders kan het er niet binnen een paar dagen zijn lijkt me.
     
  20. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    O dat is een goed idee! Kleur haalt mij niet uit! Laat maar weten wat je ervan vind, ik kan hem altijd nog op marktplaats zetten ofzo. Zou daar animo voor zijn? :p
     

Deel Deze Pagina