Menstruatie ondergoed

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MariTheresa, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vooral boxers - dus met pijpjes... en ik vind het belangrijk dat ze veel opvangen omdat ik zelf dat vervelend vond vroeger -die nachten... en als ze overdag óók zouden kunnen (voldoende qua tijd) ter zijner tijd, als ze dat vertrouwd, zou het ook fijn. Maar dus het liefst met pijpjes of in elk geval heel breed aan de heupen. Ik zelf vind het ook lijken alsof ze dan meer op kunnen vangen ;) maar dat is psychisch denk ik :)
     
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ah ja, van femtis durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ze veel absorberen en die hebben nu wel een boxer model (was er nog niet toen ik bestelde, dus die heb ik niet geprobeerd nog), maar helaas wel aan de prijzige kant. Wel goede kwaliteit.
    En modibodi heeft een tienermodel boxer die mijzelf fijner lijkt dan de volwassen variant, maar die pas ik niet, dus niet geprobeerd ;)
     
    Athina vindt dit leuk.
  3. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd!
    Ik heb toch de modibodi besteld. Vannacht ook eindelijk ongesteld geworden dus kan ik ze gelijk testen als ze deze week nog binnen komen. De Lotties ook nog niet geprobeerd namelijk.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Modibodi is meestal wel snel binnen, maar moet natuurlijk uit de UK komen, dus of dat nu ook zo snel gaat met de chaos daar, ik hoop het voor je ;).
    Ik had alvast een mail gestuurd naar modibodi en heb een antwoord terug met verzoek om een foto en het badgenummer (dat heb ik denk ik niet, want knip altijd de labels uit mijn ondergoed), dus het wordt wel serieus opgepakt in ieder geval.
     
    Zuul en Athina vinden dit leuk.
  5. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ja ik verwacht ze ook pas later inderdaad. Nouja, komt goed. Dan test ik ze over 2 maanden pas :roflmao:
     
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ik heb een reactie van modibodi dat ze 6 maanden garantie geven, dus ik krijg een store credit en free shipping code toegestuurd, want is 3,5 maanden geleden dat ik mijn eerste bestelling heb gedaan. Prima opgelost dus. Ik denk op zich wel dat dit in vergelijking met de andere merken wat sneller nog eens kan gebeuren bij modibodi, doordat het bovenlaagje van het kruisje vrij dun, zacht materiaal is en misschien daar wat gevoeliger voor is (voelt wel heerlijk aan). En eerlijk is eerlijk, ik houd me niet aan de was instructies en het is de enige onderbroek die dit probleem heeft, dus ik durf modibodi wel weer aan te bevelen nu.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  7. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik ben tot nu toe erg tevreden over de Lotties. Ik heb de high waist geprobeerd en hij zit perfect. Niet te strak, niet van die strakke naden die in je liezen schuren, ze zien er niet uit als menstruatie ondergoed dat vind ik bij de thinx wel. Misschien een minpuntje is dat het opvang gedeelte wel redelijk dik is. Dat is naar mijn mening te verwaarlozen. De prijs vind ik ook netjes!
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  8. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Is de high waist ook echt high waist? Ik vind het nadeel dat ze geen foto’s hebben van modellen die het aan hebben, ik heb echt geen idee hoe het valt. Ik houd niet van echt high waist, rolt bij mij altijd naar beneden (ik heb een vrij lang lijf en mijn (niet bestaande) middel is mijn probleemzone, vandaar), maar ik houd wel van full coverage achter, dus de cheeky valt denk ik ook af.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  9. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik vind hem niet overdreven hoog. De thinx boyshorts is hoger. Hij valt bij mij boven mijn heupen op mijn bekkenbot zeg maar. Snap je dan wat ik bedoel?
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ja, ik denk het wel. Misschien dat ik ze dan ook ga proberen, ze zien er dus wel leuk uit in het echt ook? Ik zie dat ze kerstkorting hebben nu. Welke maat heb je gekocht en hoe valt deze vergeleken met thinx?

    Ik denk dat ik dan de set met cheeky en high waist bestel, de cheeky is door het kant bij de benen misschien wel redelijk naadloos door strakke kleding. Maar zit volgens de maattabel dus precies op de grens van M en L weer.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  11. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik heb de maat L gekocht. Waar de thinx boyshorts L net wat te krap zit, zit de Lotties L perfect bij mij. Hij heeft de wasmachine op 40 graden en de droger overleeft, ook niet gekrompen ofzo. Ik ben niet van plan ze continu in de droger te doen maar af en toe is het wel handig.
    Ik vind ze er leuker uitzien als de thinx boyshorts, die zien er toch uit als een soort sportbroek ofzo. Niet heel mooi. De rand met kant bij de Lotties vind ik een leuk effect hebben, zit ook lekker, irriteerd niet ofzo.
    Die sale hebben ze eigenlijk altijd. Jij bedoelt de 3 stuks met korting toch? Of hebben ze een andere sale?
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  12. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    #172 MamavanLieverd, 25 dec 2020
    Laatst bewerkt: 25 dec 2020
    Ja, volgens mij zag ik 20% korting met de code kerst2020. Of dat ook werkt op de sets kom ik op terug, ik denk dat ik de set van 5 met cheeky en high waist ga bestellen. Ik zag bij de faq staan dat je bij twijfel beter omhoog kunt met de maat, dus ga dan ook voor de L. Eigenlijk heb ik al wel genoeg onderbroeken, maar ach, uiteindelijk verslijten ze allemaal wel :roflmao:

    Edit: ja, de korting geldt ook op de sets, ik heb dus de set van 5 (3 cheeky + 2 high waist) voor maar 68 euro. :)
     
    Zuul vindt dit leuk.
  13. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Kijk dat scheelt nogal! Laat je weten hoe de cheeky zit? Ben ik wel benieuwd naar. Voor nu bestel ik nog de set van 3 met de high waist erbij met de kortingscode(dankjewel!) want die zit echt fijn!
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  14. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik zag trouwens dat je bij het afrekenen bij Lotties zelf de optie van gratis verzending aan moet/kan klikken. :rolleyes:

    Dat heb ik de eerste x dus vergeten te doen. Nu zie ik dat pas. Nouja, 3 high waist onderbroeken voor 44,-:D daar heb je net aan 1.5 onderbroek van thinx voor en dan moet je nog invoerrechten erover betalen.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  15. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Dames, hoe lang kunnen jullie de broekjes aanhouden tijdens jullie menstruatie? Ik bedoel: hoe vaak wisselen jullie? Wanneer er eentje vol zit blijft bij mij erg lastig te bepalen.
     
  16. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Hmm ik denk dat ik er zo'n 3 per 24 uur gebruik. Ligt er een klein beetje aan hoe heftig ik bloed.

    @MamavanLieverd weet jij toevallig hoe lang die kortingcode geld bij Lotties?
     
  17. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ik heb geen idee, ik zag de code alleen op de homepage, je kunt er verder niet op klikken voor meer informatie. Ik zou op alleen vandaag nog gokken, gezien dat het kerst2020 is.
     
  18. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ik heb de lotties binnen, maar ben niet overtuigd. Ze zien er prima uit hoor, netjes afgewerkt enzo. Maar voor mij is de band van de high waist denk ik wat te hoog en de cheeky juist te laag. Ik vind de stof wat te dun en stretchy (persoonlijke voorkeur) en ben bang dat de L misschien toch iets te groot is. Ik vind het altijd lastig met passen over je ondergoed heen, dus vaak kom ik pas echt er achter of het wat voor me is na het wassen. Voor nu twijfel ik dus. Misschien dat ik in eerste instantie alleen de aangepaste onderbroeken uitwas, dan kan ik nog kijken of ik de anderen evt nog kan ruilen voor M’s.

    Van Wuka vind ik de band van de basic ook wat aan de lage kant en misschien heb ik daar toch een te grote van besteld, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het bikini model (medium flow) is me teveel bikini aan de achterkant voor mij, maar wel superzacht katoen, dus als je van het model houdt, is het echt een aanrader.
    De high waist (medium flow) en heavy flow heb ik nog niet aangehad, want waren nog niet goed droog, toen ik de was op ging vouwen, dus die hangen nog op zolder ;). De light flow zit heerlijk (dus ik vermoed de heavy flow ook, want die lijkt dezelfde pasvorm te hebben). Wel een beetje een zichtbare naad door strakke kleding heen denk ik, onder een normale jeans prima te doen.

    Tot nu toe van alle onderbroeken die ik heb gekocht, is het model Meja van Femtis mijn favoriet. Misschien dat wuka heavy flow (light flow is misschien net te dun qua zekerheid voor me) daar wel in de buurt gaat komen als die inderdaad hetzelfde zit als de light flow.

    Ik ga komende maand nog wel wat bestellen bij femtis en wuka omdat ik voor mijn schoonmoeder een paar onderbroeken wil bestellen en ik wil graag de modellen die ik nog niet heb van femtis ook uitproberen (vooral de boxer die er nog niet was bij mijn eerste bestelling).
     
  19. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Hahaha ik vind het wel grappig dat je regelmatig zegt dat je niet meer besteld en het toch doet:roflmao:
    Ik ben er heel blij mee want ik hou van recensies :p
    Ik ben wel benieuwd naar de femtis en de wuka. Ga ik ook eens naar kijken, ik had nog 8 Lotties erbij besteld maar die zijn elke keer vertraagd met de post, ben wel benieuwd naar de cheeky's ook.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  20. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Haha, ja, ik ben heel erg ;). Maar goed, ik draag ze natuurlijk dagelijks, dus uiteindelijk verslijt ik ze wel. Als ik straks alles zo’n beetje heb geprobeerd, dan houd ik wel een keertje op hoor :roflmao:
     

Deel Deze Pagina