Hallo, Mijn vriend en ik zijn nu voor de 2 de maand gestopt met de pil..de eerste maand hebben we rustig aan gedaan en nu de 2de maand hebben we wel goed geklust nu was mijn eerste dag van laatste menstruatie do 4 april ik had een cyclus van 28 dagen de maand daarvoor, als dat deze maand weer is betekende dat dat er van 16 t/m 19 april nog harde geklust moest worden. Dit is aardig gelukt al zeg ik het zelf..ok met de ovu test 2keer posi getest. Nu heb ik sinds eergisteren (23april) last van lichte steken aan de rechterkant van m'n buik/lies het is geen ongi gevoel vandaag zijn de steken nog iets erger maar heb verder nergens specifiek last van. Ik kan pas 2 mei testen omdat dit dan m'n nod zou zijn... Maar toch ben ik benieuwd of iemand dit herkend en zo ja wat was daar de uitkomst van? Wachten is vervelend met n kinderwens pff
ik herken het omdat ik hetzelfde heb,venijnige steekjes rechts...maar ik ben nog niet ongesteld en heb negatieve testjes.mijn nod was dacht ik 24 april maar na mijn miskraam weet ik dat niet héél zeker..heb je het nog steeds?bij mij was het maar enkele uren.
Ik heb ook wel eens steken / plopjes / andere dingen die ik voel in mijn buik. Dit kwam voor toen ik zwanger was en niet zwanger was. Dus eigenlijk is mijn antwoord wachten.
Ik heb de laatste.week ook last van steekjes...mijn.nod was 17 april en ben.nog steeds niet ongesteld maar.ook niet zwanger...dus zal moeten wachten ik dacht gevoeld te hebben dat ik 1 april een eisprong had maar als dat niet bevrucht wordt moet dat toch eruit? En ik.kan nu zeker geen volgende eisprong krijgen zonder dat ik nu ongesteld ben geworden?