Ik heb sinds 2 dagen dat mijn afscheiding letterlijk van onder er uit lekt.. heel naar wat kan dit zijn.. het ziet er uit als vocht en het ruikt niet sterk maar meer een waterige geur Mijn 1e echte ongi was 6 december (alleen maar bruin verlies, en in mijn plas wat rood) .. nu zou mijn eisprong afgelopen maandag moeten zijn geweest maar niet veel gevoeld.. Kan iemand me helpen door deze vraag te beantwoorden.. is het een ontpil symptoom of iets anders? xx
het zou je ei sprong kunnen zijn. maar echt water wat er uit loopt? dat heb ik volgens mij nog nooit vaker hier gehoord. misschien heb je meer last van afscheiding dat het wat dunner is bij jou. ik zou gewoon goed klussen
Misschien was het toen je Innesteling wel? tenminste heb 2x gehad datk alleen bruin had met beetje rood en ik gewoon zwanger bleek te zijn. maargoed bij iedereen is het anders, hoop dat je er snel achter komt liefs fay
sunlight.. nee geen water maar het ziet er waterig uit hele dunne afscheiding maar heb ook wel veel gele / witte afscheiding de hele dag door maar geen rekbare meer fay.. zou het toen dan toch een innesteling geweest kunnen zijn? had wel last van ongi krampjes.. maandverband voor gedaan maar in mijn maandverband zat zo nu en dan alleen bruin.. maar kan me herrineren dat ik een paar dagen erna heftige steekjes links kreeg (liep toen in de stad) kon bijna niet recht op staan (was 5/10 minuten ofzo) xx
Klinkt als de eisprong... Ik had ook erg veel waterige afscheiding, soms net of ik de urine had laten lopen... En die steken zijn ook typerend.
Ik zal ook eerst een test doen. Je weet maar nooit. Heel veel dunne afscheiding kan ook zijn dat je dan extra vruchtbaar bent. Ik heb dat ook wel eens heel heftig gehad. Onzeker allemaal he?? Succes meid!
ik heb 2x tot toe getest omdat EN ik steekjes had EN ik bruinverlies had.. dat waren de redenen bij mij.. hihi maar ja wil je geen valse hoop geven..gewoon testen