Zwanger of NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tjitskelinda, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjitskelinda

20 jul 2008
    49
    0
    0
    Administratie
    Sneek
    Hallo Allemaal

Ik heb sinds gister een raar gevoel in mijn onderbuik, dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden, maar ben het nu nog niet.
    Ook heb ik de hele dag last van mijn onderrug.
    Verder op dit moment nog geen andere klachten. Gister had ik getest en dit was negatief, zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?
    Wie had ook deze klachten?

2. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    hey ja dat heb ik dus ook hetzelfde...inmiddels al meer dan een week overtijd, pijn in de onderrug negatieve tests ( inmiddels al 4, omdat k té nieuwschierig ben of het raak of gewoon een lange cyclus is ineens :S)
    nou ja voor jou ook het beste maar he, en anders een keer langs de huisarts... zou ik ook eens moeten doen

3. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Dit gevoel heb ik nu ook al een aantal dagen terwijl mijn ongesteldheid pas over 5 dagen is.

Het is gewoon voor ons alle afwachten!

4. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    fingers crossed 4 ya! hopelijk ook dat als je kan gaan testen dat je meteen duidelijkheid krijgt!

5. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    ik hoop het dat er dan gelijk duidelijkheid is als ik test.

Heb je altijd een lange cyclus?

6. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    nou normaal is het rond de 34 dagen... maar nu al dag 44 :S dat heb ik nooit gehad...

7. Maia

Maia Niet meer actief

hopen dan..

iIk ben inmiddels ook een dag of tig overtijd en ben 3 testen verder. (als ik vanaf m'n afgelopen cyclus kijk ben ik 13 dagen overtijd, 7 dagen als ik van de gemiddelde cyclusduur uitga).
    Maar heb zo overduidelijk het gevoel dat ik niet zwanger ben terwijl ik echt nog geen gevoel van m'n ongi heb terwijl ik dat normaal al een dag of tig van tevoren "voel" voordat het doorkomt... dus ik wacht maar nog een weekje af en als het dan nog niet of positief is of ongi ga ik maar eens de dokter bellen.. liever ongi dan die irritante onzekerheid van he, ben ik nog niet ongi. :(

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Nou, bij mij ook klachten. Buikkramp, pijn in de onderrug. Vanochtend wat rozig bij afvegen.

Maar nog niets doorgebroken. Zondag is naar mijn weten mijn NOD.

Klachten zwakken iets af.

Hoe is het met jullie?

Liefs

Deel Deze Pagina