Hallo allemaal, Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met een menstruatie overslaan. Ik ben nu 5 weken over tijd (en niet zwanger volgens zt). De ha heeft mij een keer verteld dat het wel gebruikelijk is. Maar aangezien ik meerdere dingen van de ha heb gehoord, die eigenlijk niet helemaal waar zijn, ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Op welke cyclus dag zit je nu? Je hebt een erg onregelmatige cyclus zie ik, temperatuur je of gebruik je ovu testen?
In mijn vorige zwangerschap had ik ook een cyclus over geslagen en direct zwanger....dus had een cyclus van rond de 64 dagen toen ik zwanger bleek te zijn.
Ik heb een aantal keer zo'n ovulatie test gedaan, maar die waren negatief. Getest op de beste dag volgens mama apps. Ik heb mij ook een aantal dagen getemperatuurd. Maar niet lang genoeg om een goede lijn te zien of een piek. Ik zit nu op dag 67.
Aan je cyclus te zien is je menstruatie niet regelmatig, en dat heeft meestal een oorzaak. Waarom vraag je niet aan je huisarts om even bloed te laten prikken om te kijken naar je hormoon waarden, dat heeft mijn huisarts wel bij mij gedaan namelijk. Misschien dat je dan meer te weten komt. Of het ligt aan bv stress dat je een menstruatie overslaat, dat wil ook wel is gebeuren.
Ik wist niet beter dan dat mijn ongesteldheid al vanaf mijn 13de ontegelmatig is. Ik sloeg een maand over en dan verloor ik weer bloed. Uiteindelijk raakte ik zwanger op mijn 19de en wist dus niet hoever ik was door die onregelmatigheid. Nu zit ik op een cylus van gemiddeld 20 dagen dus hij is bij mij weer lekker bezig
er staat dat je nu op dag 67 zit ?? je langste cyclus is 68 dagen in je handekening te zien,ze zeggen altijd dat je moet uitgaan van je langste cylus dus je bent `nog niet`over tijd. Maar ik zou idd ook naar de ha gaan ivm verwijzing gezien je cyclus erg onregelmatig is.
Ik zou graag mijn bloed laten controleren, maar ik heb het gevoel dat mijn huisarts mij een beetje tegen werkt. Er wordt voornamelijk gezegd dat ik moet wachten omdat ik 'jong' ben. Ik heb maandag de assistente gebeld dat ik een afspraak wil maken bij de gynaecoloog (omdat ik naar mijn idee dan serieuzer geholpen word). Gelukkig heb ik een verwijzing gekregen! Dus deze week word ik gebeld door de poli om een afspraak te maken.
ik heb dit vorige maand gehad en vond het erg vervelend. Ik was ook ruim 5 weken overtijd en niet zwanger. Ik heb het ziekenhuis gebeld omdat wij bezig zijn met iui en daar kreeg ik primolut voor om mijn menstruatie weer op te wekken. Dit heeft geholpen en zit nu in alweer in mijn wachtdagen
Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld maar deze zomer sloeg ik er zomaar een keer eentje over. Nog nooit eerder gehad, schrok me dood! De volgende maand werd ik gewoon weer ongesteld.