Hallo dames, Mijn huisarts heeft een doorverwijzing naar de fertiliteitskliniek Twente geregeld. Ik wacht nu op een uitnodiging voor een intake. Weet iemand wanneer ik deze brief kan ontvangen en wat ik kan verwachten? Alvast bedankt voor je reactie!
Hoi Meike. Jullie worden dan beide uitgenodigd voor een intakegesprek. Bij de uitnodiging zit een uitgebreide vragenlijst voor jou en je man. Die moet je zo uitgebreid mogelijk moet invullen. Vinden ze alleen maar handig je krijgt daar een echo en weet niet waarom je doorverwezen bent? Vaak bloedprikken en je man krijgt een potje mee naar huis
Wat is de reden van doorverwijzing? Want aan je handtekening te zien ben je nu 4 rondes bezig? Ik denk dat t afhankelijk is waarvoor je bent doorverwezen
Oh ja, m'n handtekening loopt achter, heb deze niet meer bijgewerkt. We zijn nu een jaar bezig M'n man heeft al een potje ingeleverd en daar kwam minder bewegelijkheid uit. Vandaar de doorverwijzing. Weten jullie op welke termijn ik de afspraak kan verwachten?
Ik zou je vraag opnieuw stellen in het topic vruchtbaarheidsbehandeling. Soms kun je op de website de wachttijd vinden. In zwolle was dat 8 weken.
Wij zijn bijna 3 weken geleden doorverwezen naar fertiliteitskliniek twente, vooralsnog nog steeds geen bericht
Gaat nog wel vlot , je kunt ook zelf bellen en zeggen dat je verwijzing hebt heb ik ook gedaan kon met 3 weken terecht ik heb vrouw rekers en mr hoozemans . Twee super dokters , we hebben vorige week onze derde iui gehad
Wisselende ervaringen dus. Zit niets anders op dan afwachten dus. Ik hoop dat de iui aanslaat deze keer. 😘