Maar 2 dagen donkerrood bloedverlies, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo gek dat ik toch nieuwsgierig ben of er meer zijn die dit herkennen.

Ik ben gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en na 36 dagen had ik met afvegen bruin bloed. De dag erna was het meer, moest ook een tampon gebruiken. Het zette niet echt door voor mijn gevoel: heel donkerrood en af en toe een drupje helderrood. Verder geen klachten, voelde me totaal niet ongesteld. De volgende dag daarna zwakte het nog meer af en het is nu weer helemaal voorbij. Dus 1,5/2 dagen heb dat bloedverlies gehad.

Wie herkent dit, vind het zo gek..

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik herken het niet. Ik had altijd een voor mij normale bloeding. Misschien eens een dagje langer of korter maar niet zo kort als jou. Was het geen innestelingsbloeding? Zelf nooit gehad maar ik lees er hier regelmatig over. Misschien voor de zekerheid een test doen?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Mijn laatste ongesteld voor ik zwanger werd was ook zo. Ruime anderhalve dag minescule hoeveelheid roodverlies gehad. Een dag bruinverlies met afvegen en dat was 't dan. Was toen een kleine 3 maanden met de pil gestopt dus ik wijt het aan ontpillen :)

4. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na vanmorgen zelfs witte afscheiding, nu net bij afvegen weer donker bloed... zal vast ontpillen zijn dan..

5. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik zwanger 2as heb ik nog een "menstruatie" gehad, dit was hetzelfde als jou maar was al zwanger.
    Maar als je nu weer bloed lijkt het mij ide ontzwangeren

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is echt donker, bijna bruin.
    Zo irritant.. denk dan, zet door of.blijf weg ;)

7. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang was je al zwanger toen je dat had?

8. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Mijn menstruatie is soms ook maar 2 dagen. Het kan gewoon een normale menstruatie zijn hoor.
    Bij mij is het meestal 3 dagen maar soms dus 2 of 4...

9. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heb je dan ook donkerrood/bruin bloed met tussenpozen helemaal niks?

10. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Afgelopen week was mijn menstruatie 2 dagen gewoon normaal en idd donkerrood/bruin. Toen ik dacht dat het over was na een dag nog wat helderrood (geen tampon voor nodig) en toen was het daarna helemaal over.
    Maar ik doe eigenlijk normaal gelijk een tampon in zodra ik bloed zie. Maar die zit niet altijd vol, dus mijn menstruatie is vrij weinig.
    Sorry voor de smakelijke praatjes hoor haha maar hoop dat je er wat aan hebt.

11. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank je wel

12. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest de huisarts om iets anders bellen en heb mijn verhaal meteen ook maar even gedaan. Kan nog alle kanten op, maar kon dit nog niet rekenen als ongesteldheid.
    Mocht het over een week nog zo zijn, kan ik even langskomen.

Had zo net, net als gisteren, weer een beetje bruin/donkerrood bloed met een korte felle steek rechts. Ook dit zet nog niet door. Om gek van te worden...

13. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Als je net gestopt ben met de pil, heeft het echt nog geen nut om langs de HA te gaan.
    Je cyclus kan aan het begin onregelmatig zijn en het heeft wat tijd nodig om je cyclus weer normaal op gang te laten komen.
    Het lijkt mij dat het wel gewoon een menstruatie is en aangezien je nog niet lang gestopt bent met de pil, kan het wel afwijken van hoe je normaal je menstruatie gewend bent.
    Misschien is het een idee om ovulatietesten te doen om zo te zien wanneer je eisprong is? Dan kan je er wel vanuit gaan dat ongeveer 14 dagen later een menstruatie moet komen. Of liever niet natuurlijk als je zwanger wilt worden ;)

Deel Deze Pagina