Hoe zit het nou met slijm tussen ei en nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maagd, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    #1 Maagd, 17 sep 2016
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    Hoi dames,

Ik vraag me steeds af wat normaal is qua afscheiding tussen ei en nod.
    Op internet zijn er veel dingen over te lezen eigenlijk staat nergens duidelijk hoe afscheiding eruit ziet bij een zwangerschap of wanneer het niet gelukt is.
    Vaak staat er alleen hoe het slijm is voor ei en rond ei en dat het daarna anders is. Ja anders.. maar hoe anders? Hoe is het slijm als je wel of juist niet zwanger bent?

Dus mijn vraag, kan iemand me goede informatie geven of hoe het slijm is wanneer je wel zwanger bent, of juist wanneer je niet zwanger bent tussen ei en Nod??

Of kun je aangeven hoe jou slijm was en was je uiteindelijk zwanger?

2. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ben ik ook benieuwd naar.. ben nu 5dpo en bij mij is het witte afscheiding, beetje plakkerig

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hier had ik totaal geen slijm/afscheiding toen ik zwanger bleek te zijn. Normaal had ik na mijn eisprong altijd veel last van witte afscheiding.

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Haha oh nou dat belooft niet veel goeds voor mij

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Ik ook precies dit!

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik merkte niks anders aan mijn afscheiding rond NOD.
    Pas na een paar weken zwanger te zijn merkte ik dat het meer werd dan anders.

7. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    weinig tot geen afscheiding net voor NOD is dus een goed teken??!!
    Dat zou mooi zijn

Volgens mij is het bij de eisprong dat het slijm best wel doorzichtig wordt en heel erg slijmerig (echt van die draden zeg maar)

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik kan me v m'n eerste heel duidelijk herinneren dat t wat gelig was. Maar geloof dat dat van urine komt (of niet)? Dus witte afscheiding die wat gelig opdroogt door urine. Niet bijzonder veel of weinig vlak voor nod. Bruinverlies had ik toen niet.

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja rond ei is het slijmerig en paar dagen voor NOD is het vaak droog, dat weet ik en staat ook overal wel beschreven. Maar juist tussen die periode ben ik benieuwd naar

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hier na ei de ene keer droog, de andere maand weer waterig, dan weer melkachtig.
    Geen peil om op te trekken. Telkens niet zwanger.

Toen ik zwanger bleek (de laatste keer) had ik melkachtige afscheiding. Dun en wit dus.

11. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd of er uberhaupt iets over te zeggen valt. Ik zit er nu ook tussenin en heb wel meer afscheiding dan normaal. Geen idee of het iets moet betekenen en wat dan ehehe ;)

12. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Hier heb ik vlak na ei altijd iets meer.. misschien 3-4dagen daarna heb ik bijna niks meer een paar dagen en dan wordt ik ongesteld

13. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is bij elke vrouw weer anders, ik had na de ovulatie altijd ee beetje creme-achtig en brokkelig/plakkerig, en voor de menstruatie kurkdroog. Toen ik zwanger bleek had ik past van veel waterige afscheiding voor NOD dag

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens mij is het echt verschillend per persoon, ik heb altijd de week na mn menstruatie room/wit afscheiding, na mn eisprong ben ik altijd kurkdroog tot een week voor NOD dan word het weer dat room witte.
    Toen ik vorige maand zwanger bleek, bleef ik die week voor NOD ook droog. (helaas is dit een miskraam geworden met 5wk)
    Maar volgens mij hebben veel vrouwen na ei een week roomwit en droog een week voor de NOD (dus tegengestelde van wat ik heb)

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja dat hoor ik nu inderdaad meer, roomachtig wit en paar dagen voor nod droog. Ik heb dat nu dus ook.
    Jammer dat daar dan weer geen lijn in te trekken is en rond ei vaak hetzelfde is bij vrouwen

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Irritant he.. Maar ja helaas zijn we geen robots die allemaal hetzelfde geprogrammeerd zijn.. pff was het maar zo simpel :p

Deel Deze Pagina