Ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden en tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb elke dag een zwangerschapstest gedaan maar deze zijn allemaal negatief. Zou het kunnen dat mijn eisprong niet goed gelukt is? Dus dat ik geen eisprong heb gehad deze maand en dus ook geen menstruatie krijg? Ik heb deze maand 2 keer een positieve ovulatietest gehad (dinsdag 5 oktober & zondag 10 oktober). Wat opzich al erg vreemd was. Ik ben erg benieuwd of iemand dit ook eerder heeft meegemaakt.
Ik heb 1x cyclus van zo'n 42 dagen gehad, had idd geen eisprong toen, bloedtesten bevestigden het. Blijkbaar werd ie te groot of afwijkende vorm en sprong niet. Daarna werd ik ongesteld.
Ik heb wel eens een hele menstruatie overgeslagen terwijl ik toen een super regelmatige cyclus had. De volgende maand werd ik weer niet ongesteld en toen bleek ik zwanger. Uit de echo bleek dat ik die maand ervoor ook echt niet zwanger was en het termijn van de zwangerschap kwam overheen met de 2e maand dat ik niet ongesteld was geworden. Echt 1 maand overgeslagen en de 2e maand gewoon netjes optijd een eisprong gehad blijkbaar.
Bedankt voor je berichtje. Hoe heb je toen weer je eisprong gevonden of ben je begonnen met tellen vanaf dag 1?
Ik was toen niet bezig met zwanger worden, was toen 21. Ik heb de 1e maand een paar getest, maar toen ik niet zwanger bleek ben ik gewoon doorgegaan met mijn leven haha. Toen ik de 2e maand weer niet ongesteld werd op het moment dat het zou moeten, deed ik weer een test, zonder verwachting. De streep was heel duidelijk, maar niet zo duidelijk als de controle streep. Uit de echo bleek dat ik dus ook rond de periode dat ik ongesteld moest worden 4 weken zou zijn. Het is toen wel tussen de 8e en 9e week mis gegaan. Het kan dus zomaar dat je lijf eens een maand overslaat.
Ah heel fijn om een soort gelijk verhaal te horen. Het is echt zo verwarrend. Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook een hele rare cyclus toen bleek uit bloedtesten ook geen eisprong gehad maar wel wat bruin/rood verlies. Dus dan tel ik gewoon weer opnieuw vanaf maandag (toen was mijn nod) als dag 1. Dankjewel! En ik zie dat je nu zwanger bent gefeliciteerd! Geniet ervan!
Oké je bent dus uiteindelijk wel ongesteld geworden? Ik zit nu op dag 41… maar denk dat ik gewoon een menstruatie ga overslaan en ik afgelopen maandag als dag 1 van de nieuwe cyclus ga tellen.
Dankjewel! Ja in mijn geval was het wel weer gewoon dag 1, maar het kan ook zijn dat je cyclus gewoon langer is.. het is heel lastig
Even een update. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Niet heel veel maar nooit gedacht zo blij er nu mee te zijn! Bedankt voor jullie reacties.