Hoi allemaal. Wilde jullie ervaring vragen op het gebied zwanger worden. Ik ben al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden met mijn vriend. Gisteren verloor ik 2 heel klein stukjes sliertjes van wat ik normaal in mijn ongesteldheid verlies.Dit was gistermorgen 9.00 uur in de morgen. Vanmiddag op mijn wc papiertje heeel lichte bloed maar echt rose. Mijn huisarts zei dit jaar nog tegen mij zolang je ongesteldheid hebt kan je zwanger worden. Ik gebruik niks van de pil of iets van ander hormoon gebeuren en ja ik ben al wat ouder dan gemiddelde mams die hier op de site zitten maar de wens blijft ontzettend vurig. Op het moment dat ik het op schrijf voel ik een beetje heel licht menstruatie gevoel. Mijn laatste menstruatie was 14 oktober. Wie heeft dit ook ervaren en is nu zwanger. Groetjes van Vrolijkzonnetje
Bij mij was dat altijd voorbode voor menstruatie helaas... Bij 2 van de 3 zwangerschappen heb ik een hele minimale innestelingsbloeding gehad, (deze eb de vorige zwangerschap), en zelfs toen dacht ik ongesteld te gaan worden al was t echt maar kleine stipjes bloed.
Bij mij ook teken van m'n menstruatie. Innesteling is haast alleen met afvegen en geen sliertjes of stolsels, bij mij in elk geval.
ik heb weken met maandverband gelopen voor jan l.l, wat gezien t gebroei nou niet mn hobby was. Maar met wat gerommel en rommel zat ik te wachten tot de boel daadwerkelijk doorzette. Dat heeft een paar maanden geduurd eer die menstruatie alsnog kwam. Ik testte eigenlijk alleen uit irritatie om t van mn lijstje af te schrappen want na 3.5 jaar was het "zwanger worden plan" al zeker een jaar in de wilgen gehangen. (was al 7 jaar van de pil af voorafgaand en afgesproken geen mmm in te gaan). Niks had dan ook de schijn ervan dat ik zwanger zou zijn. Deze trouwens idem, wilde t alleen ff checken voordat ik de zolder leeg ging trekken van baby meuk. Maar goed dat ik testte, dat had een dure hobby geworden anders.
Bedankt voor de lieve reacties. Het wordt afwachten dan maar. Overigens heb ik dit nooit voor mijn menstruatie s vandaar dat ik d8 miss dat iemand het mee gemaakt had en nu achteraf zegt zwanger te zijn. Maar gisteren had ik dus die sliertjes en vandaag met afvegen heeel licht rose op mijn wc papier. Het wordt gewoon afwachten dan maar Over 2 weken moet ik mijn ongesteldheid krijgen. Maar dank je wel voor jullie reacties.
Ik had paar dagen voor mijn nod ook licht bloedverlies.. Variërend van roze, bruinig en bloedrood bij afvegen tot een paar keer toe wat sliertjes. Zelfs 1 keer een stolseltje.. Weer een mislukte poging dacht ik. Maar 2 dagen voor nod al een licht positieve test. Dit bloedverlies heeft nog bijna een week aangehouden. Wat het nu geweest is???? Op de 3 echo's die ik inmiddels gehad heb ook niks te zien wat het evt veroorzaak kan Hebben
Jammer dat ze op de echo s niet gevonden hebben waar het vandaan komt. Ik heb rond 1800 uur opeens bloed verloren of ik opeens ongesteld word Echt apart dit want ja ik heb nooit bloed tussen door verloren en zit nu in mijn 2 a derde week van mijn cyclus.
Nee ik gebruik geen ovulatie testen, ook geen pillen of iets voor hormoon, maar dit wat ik nu mee maak nog niet eerder mee gemaakt. En vanaf 11 nov kan ik pas een zwangerschap test doen maar er zal vast niks aan de hand zijn. Miss dat ik eerder ongesteld ben maar dat is toch raar als ik net 14 oktober ongesteld ben geweest van 4 a 5 dagen.
Aan de ene kant wel ja. Want wij wilden ook wel weten waar het vandaan kwam. Maar goed, vertrouw maar op de ervarenheid van de gynaecoloog, de verloskundige en de echoscopist.