Menstruatie pijn begin bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door missyb, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Hallo ik ben nu 37,3 dagen zwanger.

Heb zo nu en dan last van menstruatie pijn, net als of je moet menstrueren maar het nog wel even duurt.

Kan dit een begin van de bevalling zijn?

2. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo babylover

mijn 2 bevallingen begonnen als menstruatie-achtige pijnen. Bij de eerste had ik dat eigelijk al een paar dagen voordat de weeen begonnen. Bij de 2e zeker een week. Niet echt heel pijnlijk maar wel vervelend.

Het zou kunnen dus. Maar volgens mij hoeft het niet perse.

Liefs

3. missyb

missyb Niet meer actief

Nee idd ik reken ook nergens op maar je weet het nooit.

Bij mijn eerste heb ik er nml nooit last van gehad.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb ook al een paar weken menstruatie-achtige krampen. Volgens mijn vk, zegt dit niks over een a.s. bevalling, ze zegt dat sommige vrouwen veel last hebben van 'voorweeën en gerommel in de buik en bij andere vrouwen begint de bevalling zonder enige voortekenen. De menstruatiekrampen kunnen ook te maken hebben met het indalen van de baby. Wij wachten hier ook in 'spanning' af wanneer onze kleine zich aankondigt.

Groetjes Saskia

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier al weken die pijnen, maar moet toch echt ingeleid worden omdat de ontsluiting minimaal is en het kindje niet ingedaald is. ze willen graag harde buiken zien om het kindje in te laten dalen

6. missyb

missyb Niet meer actief

Verschillende antwoorden dus, de baby was de vorige keer wel al ingedaald dus daar zal het niet aan liggen.

en voorweeen moeten toch om de tijd terug komen?

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij mij is de baby ook al volledig ingedaald en nog steeds krampen. Baby was een week of 4 geleden al ingedaald, maar wil er nog niet uit, zal het wel lekker warm vinden daarbinnen. Ik hoop wel dat ie niet lang meer op zich laat wachten.

Groetjes Saskia

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier ook al weken menstruatiepijntjes, indalingskrampen, harde buiken, steken... Maar t zet niet door hoor. t Wordt wel steeds erger (meer/pijnlijker).

Het hoeft helemaal niets te zeggen, maar t kán wel! Heb je niets aan he?!
    Vervelend, maar we moeten gewoon afw88 hoe t gaat verlopen ;)

9. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ik ben 38 weken en 2 dagen en heb al een maand menstruatiepijn. Helaas, dat is bij mij geen voorteken. Hopelijk voor jou wel!

10. 4days

4days Niet meer actief

Bij mij was het wel zo.

s'Middags kreeg ik menstruatie-achtige kramp, maar het kwam wel precies om de 4 minuten die kramp. En het is alleen maar erger geworden en de volgende dag is mijn zoontje geboren.

11. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Hier al weken mentruatiekrampjes, vooral 's nachts, maar er is nog niks gebeurt...

12. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het ook al sinds gisteren. Maar daarnaast ben ik ook misselijk...hmmm

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben net 30 weken en heb ook al een paar dagen menstruatie pijn :(

14. missyb

missyb Niet meer actief

Volgens de vk is het gewoon voorwerk omdat de baarmoeder sneller geprikelt is bij een tweede.
    Of een blaasontsteking..dus ik ga morgen urine inleveren om dat te kunnen uitsluiten, heb er vandaag weinig last van moet ik zeggen.

15. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hier ook menstruatiepijntjes, heel licht, vooral in de ochtend. Kan met het indalen te maken hebben, maar kan ook te maken hebben met mijn blaasontsteking.

16. melanie88

melanie88 Lid

4 feb 2009
    57
    0
    0
    Ik bijna 31 weken en heb het ook sinds een paar dagen. En enorm last van steken in mijn rechterzij :(

17. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hier iedere avond menstruatiepijn. Sinds vandaag ook in de ochtend en middag.

Deel Deze Pagina