Slijmprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sdeterink, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Nou had ik vanochtend nadat ik naar de toilet ben geweest bij het afvegen een kloddertje slijm met roze bloedsliertjes erin, zou dit de slijmprop kunnen zijn?
    Afgelopen vrijdag had ik een klein klontje bloed, zo groot als een erwtje, na toiletgang en wat voorweeën. Ik dacht dat er misschien een adertje geknapt was of zo. Maar heeft dit misschien met de slijmprop te maken.
    Wie kan me helpen. Ik weet wel dat als je de slijmprop verliest het nog een paar dagen kan duren, maar dan zijn we in ieder geval op weg.
    Alvast bedankt.
    Gr. Suus

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hopelijk komt het nu snel, maar t zegt echt niks hoor.. Succes met de laatste loodjes.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Klinkt wel als een gedeelte van je prop. Het hoeft helaas niets te zeggen. Meestal beval je dan binnen 2 weken ;) Maar ja, dat is bij jou nu toch al zo ;)
    Succes!

4. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Suus,
    Ik hoop het voor je! Ik had vanmorgen hetzelfde als jij dus heb nu wel hoop dat er in ieder geval iets aan het gebeuren is, want dat mag nu wel van mij;)
    Succes hoor!

Marit

5. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Klinkt idd als de slijmprop. Ik ben deze s'middags verloren en s'nachts braken mijn vliezen dus bij mij was het een aanzet dat de bevalling snel zou beginnen.

6. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Allemaal bedankt voor de reacties, Ik hoop dat er dan snel wat gebeurt.
    Spannend hoor. Intussen blijf ik maar rustig afwachten, meer kun je toch niet.

@ marit: is het voor jou ook het eerste kindje?
    Voor ons wel. Ben wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat straks.

Gr. Suus

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik denk het wel. Bij mij braken de vliezen ook een paar uur daarna trouwens.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik verloor slijm twee dagje voor de bevalling dus het kan echt ook wel snel gaan hoor! Succes in ieder geval.

9. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Nou mijn slijmprop was veel groter hoor (zeker 2 a 3 cm dik) dus ik denk dat het misschien een deeltje was. Het zegt helaas niets over wanneer de bevalling begint...ik wacht met je mee.

10. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik ben hem zojuist ook verloren! Bij Sophie duurde het nog 3 dagen...

11. Alita

Alita Niet meer actief

hier was ik m een paar dagen van te voren verloren.....

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik had vanmiddag ook wat bruin/rozig dik slijm! Hopelijk weer een stapje in de goede richting. Heb nu al een week pijnlijke voorweeen die maar niet doorzetten...

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ben 'm denk ik ook verloren. Had vanochtend veel slijm met afvegen, leek wel een klodder snot. Net als vruchtbaar slijm zeg maar (die cervix slijm) maar dan gelig/wittig. Draderig maar wel zonder bloed. Kan dit dan ook de slijmprop zijn?

14. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    t lijkt wel of iedereen zijn prop verliest suc6 meiden!

15. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Dit had ik tijdens mijn weeen...dus tis wel een gedeelte van je slijmprop denk ik ja...hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten of dat je bezig bent.

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik ben vrijdag mn prop verloren
    maar van weeen nog niks aan het handje
    wel al 3cm ontsluiting
    maar het zet maar niet door :(

17. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik had disndag de 20ste mijn slijmprom s avonds verloren en de 21 ste ben ik s middags bevallen, bij mij was het dus wel het begin van de bevalling :D

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mij was het wel meer dan een kloddertje (zeg maar gerust een flinke flats), maar inderdaad ook een beetje bloederig. Kwartiertje later kreeg ik wat buikpijn. Drie uur later had ik een kind op m'n buik liggen.
    Maar het hoeft idd niet zoveel te betekenen, kan ook nog wel dagen of weken duren, helaas...

Deel Deze Pagina