menstruatie pijn en rose afscheding met rode kleine vlokjes 26 zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frietmiep, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Hoeft niet, er kunnen zoveel oorzaken zijn, zoals ischias, spierkrampen en bekkenpijn, maar ook uitstralings pijn vanuit, rug of onderbuik (baarmoeder).
    Ik heb altijd vreselijke beenpijn als ik ongesteld moet worden, zo erg dat ik niet stil kan staan op de eerste dag ;)
    Dus pijn in je been terwijl je baarmoederkrampen hebt, kan heel goed met elkaar te maken hebben (hoeft niet).

2. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn buik is inmiddels rustiger nu dus straks even kruik erop en warme douche miss helpt het en proberen mezelf niet druk te maken.

3. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hopelijk niets aan de hand, maar goed dat je langsgaat. Succes meid! Ik duim voor je.

4. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Maar heb je nog gebeld? Dacht dat je dat zei dat je vandaag nog duidelijkheid wilde en niet nog een nacht wachten? Hopelijk blijft het rustig nu.

5. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wel fijn natuurlijk dat het rustiger is, dat is misschien goed teken :).
    Hou je ons op de hoogte?

6. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wilde bellen als dl op bed lag maar is nu rustiger gelukkig hou het vandaag nog goed in de gaten en morgen bloeddruk controle en dan mocht ik nog klachten hebben bespreek ik dat meteen bij verlos.

7. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    BKT, hoe gaat het met jou?

8. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Ben ik idd ook benieuwd naar meid, hopelijk betekent geen bericht: goed bericht...

9. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Frietmiep, hoe is het nu bij jou?

10. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Frietmiep en BKT hoe gaat het met jullie?
    Hopelijk is het bij jullie beide nu weer rustig.

11. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik probeerje ook echt niet bang te maken maar voelde me eigen ook een zeur en dacht dat het er bij hoorde. Als ik de klachten sereus genomen had hadden we veel beter voorbereid geweest en was het mischien nog te stoppen geweest.

12. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Maantje93
    Ik zie in je onderschrift dat je zoontje is geboren met 32 weken en 4 dagen.
    Uit interesse: Hoe zwaar was je zoontje en welke begeleiding heeft hij nodig gehad in het begin. Hoe lang heeft hij in de couveuse/ in het ziekenhuis gelegen?
    Ik heb helemaal geen beeld bij kinderen die op die leeftijd zijn geboren en welke begeleiding ze nog nodig hebben vandaar.

Ik ben benieuwd hoe het met beide dames gaat. Hopelijk goed nieuws.

13. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanmorgen bij assistente bloeddruk geneten was goed. En mocht ook even bij verlos komen en die heeft alles even gecheckt hartje en baby gevoeld alles was goed wss toch door darmen dat jet onrustig was heb vanacht weer op de wc doorgebracht... daardoor miss nloedverlies gehad door overbelaste darmen. En de baby zat ook ineens boven de navel dus verlos dacht dag het combinatie van beide was en groei baarmoeder en darmen. Dus nu weer rust vooral in mijn bolletje. Bedankt voor al jullie reacties! En bkt hoe is het bij jou hoop ook alles rustig. Mag altijd pb sturen aangezien we zelfde termijn zitten ;)

14. BKT

BKT Actief lid

9 sep 2014
    102
    1
    18
    Gisterenavond in het ziekenhuis geweest. Krampen hebben gelukkig niks gedaan aan de BMH. Heb strikte rust gekregen en moet vrijdag terug voor het plaatsen van bandje/ring. Het is toch allemaal een beetje onrustig.
    Maar het aller belangrijkste de kleine doet het super goed.

15. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Fijn dat het beter gaat! Hopelijk waren het idd je darmen en blijven de klachten nu weg.

16. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Gelukkig! Denk dat je een pessarium krijgt? Wist niet dat ze dat bij 27 weken nog deden, maar wel fijn, geeft wat versteviging zodat de boel hopelijk nog heel lang dicht blijft.

17. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik pb je even.

18. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo,

Hoe gaat het ondertussen met je? Heb je nog klachten of is het intussen beter?

Groetjes

19. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hallo

Ik zit al 5 weken mee.
    Vanaf de 19e week buikpijn rugpijn en licht bloedverlies.

Mijn baarmoedermond is al 4 keer gemeten en blijft gelukkig stabiel.

Ben inmiddels vandaag weer bij de gyn geweest en mag nu elke week komen.
    Heb gewoon nog steeds dagelijks buikkramp en wat bruine afscheiding.
    Gyn heeft vandaag op de echo alles weer nagekeken. De baarmoedermond niet gemeten maar wel gekeken of hij het idee had dat het rustig is. Baarmoedermond is mooi lang en gesloten.

Die vk's zijn niet altijd zo denderend sorry dat ik het zeg.
    Hier heeft een vk afgelopen maandag getoucheerd wegens buikpijn. De gyn was hier boos over. Hij heeft inwendig liefst niks. Ook geen inwendige echo en hij heeft ervaring genoeg om de baarmoedermond op de buikecho te inspecteren.

Bloedverlies en buikpijn blijft eng en ik weet inmiddels niet meer wat normaal is maar de gyn is positief. Het lijkt van buiten de baarmoeder te komen en het feit dat ik ook in het begin buikpijn en bloedingen heb gehad zegt voor hem dat het misschien gewoon 'erbij hoort'.

Bij verandering bel ik gewoon weer.
    Het geeft veel angst.

20. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met mij nog steeds prima geen bloedverlies meer gehad wel wat krampjes maar sinds paar dagen voel ik de baby ineens ver boven navel terwijl dit eerder niet was dus miss groei spurt gemaakt? En dat ik dat gevoeld heb met krampjes. Ik doe rustig aan zolang ik geen last heb.

Deel Deze Pagina