Ik slik de minipil (cerazet) aangezien ik nog borstvoeding geef (zoontje is 13maanden). Ben geen enkele keer ongesteld geweest tot begin januari omdat ik toen een tijd op vakantie was en niet genoeg anticonceptie pillen bij me had. Na twee weken stoppen werd ik ongesteld. Daarna weer begonnen met slikken en nu sinds een weekje heb ik bijna elke dag wat donkerbruin verlies. Is dit normaal..? Had het afgelopen maand ook al een aantal keer maar nu zowat elke dag.
Denk dat dat een soort onttrekkingsbloeding is geweest. Wat dus betekend dat je ei gesprongen kan zijn in die tussentijd omdat je toen geen anticonceptie gebruikte. Kan zijn dat je dus onbeschermd seks hebt gehad en evt zwanger bent. Testje doen voor de zekerheid? Ik heb zelf geen ervaring met de minipil, dus als ik iets verkeerds zeg moeten mensen die wel ervaring hebben me corrigeren
Hihi, ja ik weet het ook niet echt. Heb wel eens gehoord dat de bv pil niet zo betrouwbaar is en ook dat doorbraak bloedingen normaal zijn. Maar dit is zo raar want t is elke dag ineens en alleen wat bruinverlies en soms een sliertje :-/ ik had de eerste 10 maanden de azalea minipil en toen had ik dat helemaal niet! Nu met die cerazet wel, maar weet niet of t aan t merk ligt want in principe is het dezelfde soort pil?
Hoi, ik heb vanaf 3 tot 8 weken na de bevalling cerazette gebruikt en continue bruinverlies. Dat is een bijwerking. Ben ivergegaan op combinatiepil omdat de bv niet lukte helaas. Toen wast over
Ok! Ik had dus eerder al die tijd de azalea wat ook in combinatie met bv genomen kan worden, en mij werd verteld dat dit precies dezelfde pil was als de cerazet, maar hierbij had ik dat totaal niet! Ga dan toch eens even vragen aan de ha hoe dit zit en weer terug aan die aZalea dan maar want hier word je ook gek van