wie nog meer de zenuwen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melanie83, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie83

Melanie83 Lid

8 jan 2008
    47
    0
    0
    pfff, we gaan nu wel voor een tweede, maar de zenuwen rondom het wel/niet zwanger zijn, zijn deze maand weer helemaal als vanouds! We zitten nu in ronde 3. In ronde 1 en 2 had ik nog niet het gevoel van"....misschien.....". Maar deze maand. Ow ik hoop het zo. Ik slaap al 3 nachten slecht, heb ook weer heel veel rare dromen ( had ik tijdens de vorige zwangerschap ook...)
    Ik heb vrijdag een beetje lichtbruin slijm gehad, dag 23 van m'n cyclus. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, kortste tot nu toe 26 dagen en langste 33 dagen, dus ik dacht; nee hè, dit is wel heel vroeg. Maar misschien was het ook wel een innestelingsbloeding! Nu dus dag 26 en vind het zo spannend! Ik hoop echt zo dat we snel een 2e kindje gaan krijgen!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

He ik ben ook weer eens zo zenuwachtig!!!!! Wij hebben ook al een dochter en je zou denken dat je het dan allemaal wel wee en dat je rustiger bent, nou nee dus!!!!
    Ook zijn we bij onze dochter in deze ronde zwanger geraakt dus nu ben ik benieuwd of het weer zo snel gelukt is...

Jij mag al iets eerder testen...spannend he meid...
    Heb je al kwaaltjes?
    Ik had een weeïg gevole die vandaag overigens weg is, ik voel af en toe wat prikjes en steekjes. Gister moest ik heel erg lachen om mijn dochter en het leek wel alsof ik het voelde aan mijn banden?! Gevoelige tepels en ik voel zo af en toe eens iets gebeuren in mijn borsten..
    Ik weet het niet hoor.....maar als het niet zo mocht zijn gewoon lekker door naar de volgende ronde!!!!!

3. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hier ook de zenuwen.... 12 nov. een posi ovu test dus ei rond 13/14 november... afgelopen zaterdag 21 nov. een beetje rozig slijm en lichte ongi-krampen die kwamen en gingen... dacht ook ongi te worden en baalde ervan dat het een korte cyclus zou worden ( 23 dagen) maar tot op heden nog niks te bekennen, ongi-krampen zijn ook weer verdwenen, dus we wachten gewoon rustig;) af met de zenuwen in mijn lijf!!!

Heel herkenbaar dus...

4. Alita

Alita Niet meer actief

he aankomendemama, innesteling geweest?

Hier is het weeïge gevoel ook helemaal weg!!! De vorige cyclus had ik krampen tot aan mijn nod en nu niks meer, zou het een goed teken zijn?

5. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hopelijk wel ja!!! We zullen toch nog tot vrijdag moeten wachten.... heb er in ieder geval wel de zenuwen van.....:p

6. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh ik ook!!!!! duurt me veeeeeeeeelllllll te lang!!!!!!!

7. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Wat bij mij ook duidelijk is dat ik deze hele cyclus geen hoofdpijn heb gehad, wat ik anders altijd wel had.... erg spannend voor ons allemaal dus..... leuk om de ervaringen te delen... we houden elkaar wel op de hoogte toch???

8. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Wel lachen om te lezen dat ik niet de enige ben die zenuwachtig is...:D whahahahahahahahahaha

9. Alita

Alita Niet meer actief

zeker fijn om met iemand het erover te hebben die niet denkt wat zeurt ze nu, heb geduld, niet?

Ik had mijn vorige cyclus een week voor mijn ongi krampen heel erg tot aan mijn ongi en nu heb ik wel een weeïg gevoel gehad maar nu niks meer....hmmm... heb er wel een goed gevoel over weet niet wat het is maar ik voel iets!!!
    Zou wel erg lullig zijn als het straks neg is hahaha...ach dat maakt niks uit!!

10. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Ik moet zeggen dat ik ook wel zeer teleurgesteld ben als het negatief zou zijn, maar we gaan dan gewoon weer vrolijk!! Vorige cyclus voelde ik van alles en beelde me ook symptomen in. Deze maand er minder er mee bezig geweest, door minder op het forum te komen en nu dit weer.. waarom bestaat er geen test die je snel kan vertellen of het eitje bevrucht is, zo'n 24 uur na bevruchting ofzo...:D hahahah zou leuk zijn!!!!

11. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Dag dames,

Ook hier iemand die de zenuwen heeft. Vrijdag is mijn nod en kan ik testen. Maar het is zo moeilijk om te wachten. Allerlei kwaaltjes, maarja, die heb ik zo vaak. Dus zou het of zou het niet? Ik hoop van wel natuurlijk!!!

Groetjes,

Ramona

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hallo dames,

Zelfde hier last van kwaaltjes noem maar op..Donderdag NOD dus indd zenuwen...!!

13. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Leuk dat iedereen aan het eind van de week kan testen.... allemaal rond donderdag en vrijdag!!!! SPANNEND!!!;)

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Zeker spannend en nou maar hopen dat er iemand of meerde uiteraard 2 mooie streepjes krijgen met testen :D

15. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ja inderdaad! Wel allemaal laten weten wat de uitslag is he!:)

16. Alita

Alita Niet meer actief

dames spannend!!!!! allemaal succes!!

17. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ik voeg me ook toe als het mag, ook last van zenuwen, haha gek he. Verder geen kwaaltjes.. Maar ga echt hard hopen op positieve testen eind van de week voor iedereen!

18. YasmineS

YasmineS Lid

30 sep 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand die de zenuwen heeft, ik mag zaterdag testen! Heb nog geen kwaaltjes, maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet... dus het kan alle kanten op. Ow het is weer zo spannend!!! Iedereen veel succes!

19. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik kom me hier ook nog even melden... ook aan het einde van de week zou ik (weer) mogen testen. Ik heb me namelijk maandag niet in kunnen houden en toch een testje gedaan die helaas negatief was. Hoop toch nog erg dat ik gewoon te vroeg geweest ben met testen al is de hoop dat het deze maand gelukt is hierdoor wel weer een klein beetje minder, maar je weet het nooit.
    Nauwelijks klachten eigenlijk... maar dat had ik de vorige keer ook niet, tenminste pas na NOD, jammer genoeg is dat mis gegaan.

Maar goed wel spannend en zenuwslopend allemaal, hoop op heel veel positieve testen voor iedereen :D

20. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hallo ik ook
    ik mag vrijdag/zaterdag testen
    in begin van de week voelde ik me klote dacht weer niet zwanger wat duurt het lang
    maar wie weet
    ik heb vandaag een test gekocht die je 4 dagen eerder kan doen in ochtend urine dus denk dat morge vroeg doe

allemaal suc 6

Deel Deze Pagina