He meiden, Morgen ga ik met een vriendin een nachtje naar amersfoort, naar Lange Jan hotel. Nou zijn er vast parkeermogelijkheden? Maar wie weet er een, niet al te ver lopen, waar we goedkoop/gratis kunnen parkeren? Nog leuke tips voor leuke kroegjes? We gaan niet stappen ofzo, we willen uitrusten! Maar even gezellig zitten natuurlijk wel!
Er zijn inderdaad meerdere parkeergarages in Amersfoort, maar niet gratis en ook niet goedkoop De hele binnenstad is betaald parkeren. Jorisplein is het makkelijkste vanaf dit hotel, Soeverein is iets verder maar iets goedkoper. Lange Jan is vlakbij Lieve Vrouwekerkhof, daar zijn paar kroegjes. Of klein stukje verder lopen naar de Hof, dat is het kroegenplein zeg maar, van studentencafe tot smartlappen tot loungen. Veel plezier!
Dank je wel! Het hotel noemde ook souverein! Denk dat dat het dan wordt! We eten bij happerij en tapperij. Had ik een bon van, is dat leuk?
Vlak bij de plus supermarkt zit een parkeergarage waar je volgens mij voor 10 hele dag kunt parkeren! En binnen paar minuutjes midden in de stad!! Dat is de soeverein die ik bedoel Waar ik het altijd gezellen vind om wat te drinken en beetje te dansen is Fiji
Happerij is wel leuk ja, gezellig eetcafe. Midden in de winkelstraat en vlakbij je hotel. Fiji is ook een van mijn favorieten. Beetje lounge/cocktail achtig. En anders Lobbes, das meer een soort 'stamkroeg'
Vergeet ook de kleine zijstraatjes niet, niet alleen de Langestraat maar ook af en toe van t pad af gaan