ovulatietesten?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje218, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje218

    naatje218 Actief lid

    21 jul 2007
    259
    0
    0
    ik heb een vraagje, ik weet dat er al verschillende topics over zijn, maar:
    Ik had vorige maand een cyclus van 42 dagen na het stoppen van de pil (deze ongi was opgewekt dmv provera)

    Maar ik ben dus begonnen met ovulatietesten op dag 11, duidelijk 2 strepen, van veraf kon je 2 strepen zien, alleen is de teststreep niet zo duidelijk als de controle streep.. Ik elke dag netjes op hetzelfde tijdstip getest, hij blijft 2 stepen aangeven.. Nu dan 18 nog steeds 2 strepen, soms wat vager dan weer wat duidelijker?

    Ik heb maandag avond dag 11 buikpijn gehad en een duidelijke steek onderin me rechterbuik naar me lies (eisprong?)

    Nu heb ik al sinds een week steekjes in me onderbuik en met name rechts bij mijn navel uitralend naar me onderbuik? Kan het zijn dat ik zwanger ben en dat die testen daarom pisitief blijven?

    Mijn borsten doen ook zeer maar ik moet pas volgende week vrijdag over 10 dagen ongi worden?

    Wie weet raad? :oops:
    groetjes naatje
     
  2. Het ligt er een beetje aan hoe je strepen eruit zien, Ikzelf heb ook altijd een lichte tweede streep.
    Hij is echt pas positief als je teststreep duidelijker is als de controlestreep.

    Het is daarnaast wel zo dat een ovulatietest positief uitslaat bij een zwangerschap maar dan gebeurt dit door het zwangerschapshormoon en dat zit net na je ovulatie nog niet voldoende in je urine om positief te laten zijn.

    Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina