Hoi meiden, Ik loop bij het IJsselmeerziekenhuis in Lelystad en ik heb daar nu 3 IUI behandelingen gehad. Ik heb af en toe mijn twijfels over de deskundigheid daar en vroeg mij af of er ook nog andere meiden hier lopen of ervaring hebben met dit ziekenhuis. Ik zit heel erg te twijfelen of ik moet overstappen naar een ander ziekenhuis. Ik heb nu een aantal dingen meegemaakt daar. Al 2 keer mijn eisprong gemist. Ze hebben bij de eerste IUI de telling/kwaliteit van het zaad niet aan ons verteld en is dus ook onbekend. En ik heb 1x te horen gekregen dat ik waarschijnlijk zwanger was maar dat bleek een bloedvat in mijn baarmoeder te zijn. Ik ben ook aan het twijfelen omdat ik bij heel veel meiden zie dat die al bij de eerste iui behandeling met hormonen zijn begonnen. Gr Megan
Hoi Megan, Zelf heb ik ook een aantal maanden in Lelystad gelopen en dan wel met hormonen maar als we op bijvoorbeeld zaterdag de iui hadden dan moesten we vrijdagmiddag al het zaadmonster inleveren. Daarna werd ons verteld dat het zaad te slecht was dus helemaal geen behandeling en moesten we volgens hun icsi krijgen dus door naar Utrecht. In utrecht hebben ze weer naar het zaad gekeken en was het helemaal niet zo slecht dus weer iui. Toen 1,5 uur voor de iui zaad ingeleverd en daarna de iui en dan afwachten natuurlijk. Gelukkig is het toen bij ons wel gelijk gelukt maar ik ga niet meer naar Lelystad toe hoor. Hoop dat nog meerdere ervaringen hebben zodat je meer ervaringen hoort. Groetjes, Jolanda
Ik loop daar ook, alleen nog niet voor IUI. Tot nu toe ben ik eigenlijk wel tevreden en voel ik mij wel op mijn gemak bij de fertilteitsarts daar. Maar ik ben dus ook nog niet zover in de behandeling. Mijn vriend vindt dat ik het goed in de gaten moet houden want hij heeft nooit zo'n hoge pet op van het ziekenhuis, dus het is even afwachten. Of er hormonen gebruikt moeten worden bij IUI is natuurlijk wel per koppel verschillend. Wanneer jij een regelmatige cyclus hebt, is het niet nodig. Succes
Hoi, Ik heb ook mijn 6 iui behandelingen gehad in het ijselmeer. Dat is altijd goed gegaan, het heeft niet geleid tot een zwangerschap. het ligt ook erg aan de gyn die je daar hebt. Het enige nadeel vind ik van het ijselmeer dat ze daar niet echt bekend zijn met ferteliteitsbehandelingen. Als je dat wel wil raad ik je aan om contact op te nemen met het flevo in Almere. Daar hebben ze ook voor de iui een aparte afdeling. Als je meer wilt weten pb me dan maar. Groetjes Lydia
ik zit op bij het ijsselmeerziekenhuis, wij hebben inderdaad ook geen cijfers gehoord over mijn vriend zijn zaad, alleen dat het slecht was. we moeten woensdag weer voor zaadonderzoek en dat afwachten en heb 3 feb weer afsrpaak maar ik zit er ook aan te denken om daarna naar een ander ziekenhuis te gaan.. gewoon voor mijn gevoel.. heb er toch een beetje een vreemd gevoel over.. en na jullie reacties word dat toch een beetje versterkt..