Hallo, ik weet niet of ik op het goede forum zit, maar hier mijn vraag: Ik ben de pil vergeten in de eerste week van de strip en heb toen gemeenschap gehad. De week erop soort menstruatiepijn gehad. Ik was dus erg bang dat ik zwanger was. Klinkt misschien heel ondankbaar maar ben nog niet zo lang geleden bevallen van de 2e, dus liever nu niet. Ik ben 4 dagen geleden toch maar gestopt met de pil en en vandaag ongesteld geworden. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? Of heb ik mijn lichaam gewoon voor de gek doordat ik halverwege de strip gestopt ben?
Hmmm... ik heb ALTIJD ongipijn in de tweede week van de strippen, al zolang ik de pil slik. Dus het hoeft niet persé iets te betekenen. Of je zwanger zou kunnen zijn, hangt af van nogal wat factoren. Wanneer heb je onveilig gevreëen, is dit binnen vier, vijf dagen voor die "pijn" dan zou er een mogelijkheid kunnen zijn. Maar de enige zekerheid is dat je een test gaat doen... voor de zekerheid zou ik die test pas doen zo'n drie weken na de onveilige sex.