Het staat me bij dat er iemand op het forum allerlei dingen borduurt, zoals handdoeken, babymutsjes ed. Is die persoon nog actief? Ik zou graag wat meer informatie willen omdat ik voor mijn bedrijfje handdoekjes (gastendoekjes) wil laten borduren. Dank!
Ik borduur wel maar dat is met de hand. Je hebt ook bedrijfjes die met zo'n borduurmachine een naam of zo borduren. Dat lijkt dan meer op stikken. Wat heb je in gedachten?
Ja ik heb al op diverse websites gekeken maar 75-100 euro voor een paar gastendoekjes met naam vind ik een beetje teveel geld dus ik dacht volgens mij zat er iemand hier dat het ook kon en misschien kan zij het wel goedkoper
http://www.stitchwitch.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=26&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=59 Mijn buur(t)vrouw. Goeie kwaliteit en snelle levering.
ik en mijn schoonmoeder borduren wel eens (borduur/naaimachine) maar hilversum is denk ik te ver wijd
Als je iets wilt weten... ik heb ook een bedrijfje waar ik namen op spullen borduur. Mocht je meer info willen, laat me maar weten. Ik weet niet waar je woont??