Cijferlijst van iemand anders??

Discussie in 'De lounge' gestart door Manuk, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn man is aan het kijken voor een carriere-switch en we waren zijn diploma's aan het uitzoeken.
    Hij had het eerst niet door en schuift mij een cijferlijst onder de neus: kijk, mijn cijferlijst.
    Gekscherend zeg ik nog: hoe heb jij in hemelsnaam je diploma gehaald joh??:)
    En ik lees verder en zie staan als geboorteplaats: Banja luka
    Ik zit echt stomverbaasd te kijken en zie vervolgens de naam van heel iemand anders staan en dat de cijferlijst van de MAVO is ipv de HAVO.

Moeten we m gewoon versnipperen en weggooien of toch morgen DUO even bellen? Het is namelijk wel de officiële cijferlijst die bij het diploma hoort.
    Maar daarentegen, het is al van 12jaar geleden.

Ook wel weer typisch mijn man, die heeft het dus nooit gezien en zou zo solliciteren met deze cijferlijst! Gelukkig had ie mij dus nog...

Maar morgen even bellen of de papiercontainer??

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Kan je niet gewoon de school zelf bellen?

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik zou DUO gewoon even bellen, kleine moeite toch? :D

4. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Duo?

5. Islah

Islah Niet meer actief

Nieuwe naam voor de IB-groep.

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het is van een hele andere school.
    Cijferlijst is van de informatie beheer groep
    Dat is toch wat nu duo is?

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Uhmmm ik heb mijn cijferlijst nog nooit laten zien bij een sollicitatie alleen het diploma zelf.
    En ik heb al redelijk wat verschillende banen gehad.

Dus wat maakt.het uit dat je de verkeerde hebt...

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Bij de vacature waarop hij solliciteert moet hij naast een sollicitatiebrief en een cv ook gelijk zijn diploma en cijferlijst kunnen overleggen.

Hij heeft overigens zijn eigen ook, dus dat is het probleem niet. Ik zit alleen even met die van een andere dame die er "extra" bij zit.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou even bellen :)

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Nog even een update..

Ik heb Duo gebeld en die wisten niet wat ze ermee moesten. Naar hun zeggen, hebben ze geen inzage in persoonsgegevens en kunnen ze het huidige adres van de persoon in kwestie niet opvragen.
    Ze verwees me door naar de gemeente. Met de vraag, welk gedeelte ik dan moest hebben. "Moest ik het maar in een envelop stoppen met een notitie en dan zouden ze dat wel uitzoeken." Gewoon in de brievenbus gooien.
    Nou dat zat me niet lekker dus eerst maar de gemeente gebeld. Na tig keer uitleggen, want ja, op de één of andere manier snappen ze hier weinig van de niet-standaard gevallen. De vrouw van de gemeente zei me dat ik het maar in een envelopje moest stoppen met een notitie en het opsturen naar DUO.
    Dat ik daar al heen gebeld had en hun niks konden moest ik maar naast me neerleggen.

Uiteindelijk maar de betreffende school gebeld. Daar eindelijk iemand aan de telefoon die ook snapte dat dit toch wel even goed geregeld moet worden.
    Nu dus opsturen naar de school waar de persoon in kwestie examen heeft gedaan. Ze gaan proberen met de oude gegevens haar op te sporen.
    Ik hoor er nog meer over als het gelukt is.

Deel Deze Pagina